آخرین اخبار :
کد خبر : 37775 یکشنبه 12 تير 1401 کشاورزی

تامین نیاز صنایع آب‌بر با حفر چاه نیمه عمیق در شهرک صنعتی لاریجان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: با حفر چاه نیمه عمیق به منظور تامین آب واحدهای تولیدی آب‌بر در شهرک صنعتی لاریجان در سال جاری، ۱۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تامین آب شهرک ها و نواحی صنعتی استان افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرمازندران ،یاسر امینی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های ابلاغی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اظهار کرد: در راستای حمایت از صنایع کوچک و متوسط و بر اساس برنامه عملیاتی و شاخص های ارزیابی عملکرد، با تلاش و پیگیری های بعمل ‌آمده، با حفر چاه نیمه عمیق در شهرک صنعتی لاریجان، در سال جاری ۱۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب شهرک ها و نواحی صنعتی استان اضافه می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران تاکید کرد: برای اجرای این پروژه عمرانی در شهرک صنعتی لاریجان مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان هزینه خواهد شد و با توجه به استقرار صنایع آب‌بر در این شهرک و معضل تأمین آب در سال های گذشته، عملیات حفر چاه نیمه عمیق به روش دستی در زمین های سخت همراه با گالری شعاعی، به عمق ۴۰ متر بزودی در این شهرک صنعتی آغاز می گردد.

امینی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت تأمین آب شهرک ها و نواحی صنعتی مازندران ۸۳۹ لیتر بر ثانیه است که با حفر و بهره برداری چاه نیمه عمیق شهرک صنعتی لاریجان ۱۰ لیتر بر ثانیه به این ظرفیت افزوده می شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها