آخرین اخبار :
کد خبر : 37745 شنبه 4 تير 1401 اجتماعی

مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم

استان مازندران استانی است که از نظر ساختار اداری دارای پیچیدگی فراوانی می باشد. استانی که برغم برخورداری از مواهب طبیعی و استعدادهای سرشار فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به حق واقعی خود نرسیده است.

به گزارش خبرمازندران ، سیدعلی حسینی  طی نامه ای به استاندار نوشته است:

استان مازندران استانی است که از نظر ساختار اداری دارای پیچیدگی فراوانی می باشد. استانی که برغم برخورداری از مواهب طبیعی و استعدادهای سرشار فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به حق واقعی خود نرسیده است.

روی سخنم با سیدمحمود حسینی پور نوری استاندار مازندران است، مدیری که خود را به دور از وابستگی های سیاسی و جناحی در قامت و طراز یک مدیر ملی بروز نمود.

 استانداری که در ملاقات مردمی حدود ۷۰۰ نفر از اهالی مردم شهرستانهای تنکابن، رامسر و عباس‌آباد و بیش از ۴۰۰ نفر از اهالی مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت چهره به چهره با ایشان دیدار می نمایند، یک پیام بزرگ به همراه خود دارد و آن این است که؛ مدیران میانی استان قادر به حل مسائل و مشکلات مردم نیستد! و امید به استانداری بستند که تمام قد پیگیر حل مسائل و مشکلات آنهاست. حتی پیگیری‌های میدانی بیانگر آن است که اکثر مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار و مدیران کل به مرحله اجرایی می رسد. در بیان ساده می توان گفت با برنامه ها و اصلاحات مدون مجموعه استانداری بارقه های امید به توسعه و پیشرفت در اذهان مردم شریف استان بارور گردید.

 متاسفانه مازندران میراث دار برخی از مدیرانی است که در گذشته دیدار با آنها برای حل مسائل و مشکلات به یک رویا دست نیافتنی تبدیل شده بود. ولی امروز به همت استاندار و مشاوران باتجربه ایشان، مدیران در کوتاه ترین زمان در دسترس مردم قرار دارند.

 موضوعی که برخی رسانه ها عامدانه به آن می پردازند این است که چرا برخی از معاونان، مدیران کل و مشاوان استاندار از استان مازندران نیستند! یا با افزایش سن مواجه هستند! در صورتی که تحت هیچ عنوانی اهلیت و بومی بودن ملاک موفقیت یک مدیر نیست‌ بلکه ملاک انتصاب مدیران و مشاوران علاوه بر جوانگرایی و باتجربه بودن، شايسته سالاری، تخصص گرایی، تعهد، کارآمدی، و... می باشد.

 چه بسا نخبگان و مدیران مازندرانی که در استان‌های دیگر کشور با توجه به تخصص و تعهد خویش دارای پست های کلیدی و حساسی هستند! لذا پرداختن به این مسائل حاشیه‌ای کاملا بیهوده می باشد!

 سید محمود حسینی پور نوری در کوتاه مدت نشان داد به خوبی ضعف ها و نارسایی ها استان را در مسیر توسعه می شناسد. او استانداری است که حتی در موضوعات مهم اجتماعی راسا ورود می نماید، نمونه بارز آن حمایت بی سابقه ایشان از تیم فوتبال نساجی قائمشهر است که برای اولین بار توانست در تاریخ فوتبال کشور، قهرمانی جام حذفی را کسب نمایند.

 نقطه مقابل آن وقتی ضعف و ناتوانی  بخشدار مرکزی گلوگاه را در ارائه خدمت به مردم می بیند سریعا او را برکنار می نماید! و زنگ خطر را برای سایر مسئولینی که در امر خدمت به ولی نعمتان انقلاب کوتاهی می نمایند به صدا درمی آورد  که این امر نشان از قاطعیت و مماشات ننمودن استاندار با مدیران ناکارآمد و ناتوان است.

 او حتی از ظرفیت های رویداد جهانی گردشگری اکو ۲۰۲۲ که در مازندران برگزار گردید غافل نگردید و در حاشیه این رویداد مهم جهانی ، دیدارهایی با مقامات ۱۰ کشور عضو اکو که حدود ۵۰۰ میلیون نفر جمعیت جهان را به خود اختصاص دادند در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و ... برگزار نمود.

 یقینا در ادامه با حضور استاندار بی ادعا اما پرتوان مازندران سید محمود حسینی پور نوری که ارتباط بسیار سازنده ای با پایتخت نشینان جهت جذب اعتبارات ملی دارد شاهد رشد و رونق این استان علوی و ولایی در تمام حوزه های اقتصادی، عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و... خواهیم بود.

 دکتر سید محمود حسینی پور نوری یک فرصت بی بدیل برای استان ولایتمدار مازندران است.

 حریم عشق را درگه بسی بالاتر از عقل است
 کسی آن آستان بوسد که جان در آستین دارد

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها