آخرین اخبار :
کد خبر : 37741 شنبه 4 تير 1401 دولت و ادارات

صرفه جويي مصرف آب و برق، حاكي از دغدغه دولت سيزدهم در حل مشكل توليدكنندگان است

بمنظور صرفه جويي همگاني در مصرف آب و برق در جهت رفع مشكلات تأمين آب و برق در كشور و تهديدات اجتماعي و امنيتي ناشي از آن، رزمايش صرفه جويي در مصرف آب و برق در استان مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرمازندران، ياسر اميني در حاشيه مراسم افتتاح رزمايش صرفه جويي در مصرف آب و برق ، كه در سالن غدير سپاه كربلا استان بصورت ويدئو كنفرانس برگزار شد گفت: بر اساس بند 5 سياستهاي كلي اصلاح الگوي مصرف مصوب مقام معظم رهبري مبني بر پيشگامي دولت، شركتهاي دولتي و نهادهاي عمومي در رعايت الگوي مصرف و مصوبه هيئت وزيران درخصوص رعايت صرفه جوي در مصرف برق اماكن دولتي و نهادهاي عمومي، رزمايش صرفه جويي در مصرف آب و برق از سوي سپاه كربلا مازندران و با همكاري كليه دستگاههاي اجرايي تشكيل و آغاز بكار كرد.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران افزود: رزمايش صرفه جويي در مصرف آب و برق از ابتداي تيرماه سال جاري آغاز و تا پايان تابستان ادامه دارد.

اميني اظهار داشت: با توجه به حمايتهاي ويژه مقام معظم رهبري در دهه اخير از توليد داخلي و تقويت صنايع كوچك و متوسط، لزوم تداوم خدمات دهي و جلوگيري از قطعي برق و آب در پيك تابستان، بمنظور حمايت از فعاليت بخش صنعت امري ضروري است.

وي تصريح كرد: همكاري و تعامل خوب دستگاههاي اجرايي استان مي تواند در حمايت همه جانبه از صنايع كوچك و متوسط، در راستاي تدابير هوشمندانه مقام معظم رهبري بسيار مؤثر و مفيد باشد.

رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران تأكيد كرد: تمام سعي و تلاش دولت مردمي در حمايت از توليد و صنعت قرار گرفته و تصميمات هيئت وزيران در صرفه جويي مصرف آب و برق، حاكي از دغدغه دولت سيزدهم در حل مشكل توليدكنندگان است.

لازم به توضيح است رزمايش صرفه جويي در مصرف آب و برق، با حضور نماينده ولي فقيه در استان، استاندار، فرمانده سپاه كربلا، مديركل صدا و سيما و مديران شركتهاي دولتي و نهادهاي عمومي استان، در سالن غدير سپاه كربلا مازندران بصورت ويدئو كنفرانس برگزار شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها