آخرین اخبار :
کد خبر : 37734 جمعه 3 تير 1401 سیاست

امام جمعه ساری : تجاوز به عرصه های طبیعی مازندران در حال افزایش است

نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت : تجاوز به انفال عمومی و عرصه های منابع طبیعی مازندران در حال افزایش است .

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه  ساری با بیان اینکه دستگاه قضایی باید در مبارزه با فساد و تجاوز به انفال عمومی تلاش بیشتری کند، اظهار داشت. هم اکنون تجاوز به عرصه های طبیعی از غرب به شرق استان کشیده شده است و برای این معضل باید فکر اساسی شود.
وی با بیان اینکه انفال عمومی نباید عرصه سو استفاده برخی افراد قرار گیرد، گفت: دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم باید با تغییر کاربری اراضی کشاورزی نیز بشدت برخورد کند. 

وی، نظارت بر بازار و برخورد با گرانفروشان را از دیگر وظایف دستگاه قضایی برشمرد و گفت: دستگاه قضایی بر نطارت بر بازار و برخورد با گرانفروشان و احتکار کنندگان نقش اساسی دارد و باید با افزایش نظارت با اخلالگران اقتصادی نیز بشدت برخورد کند. 
امام جمعه ساری افزود: حجم زیاد پرونده ها در محاکم قضایی زیبنده نظام اسلامی نیست و برای کاهش آن باید فکری اساسی شود. 
محمدی لایبنی همچنین با اشاره به حادثه هفتم تیرماه و شهادت ۷۲ نفر از یاران صدیق امام توسط منافقین کوردل، گفت: منافقین کوردل که عامل این جنابت بودند و اکنون نیز  مورد حمایت آمریکا هستند، ۱۷ ترور کور را در کشورمان انجام دادند اما راه به جایی نبردند. 
وی گفت: منافقین در جنایت های صدام نیز سهیم هستند و علیه کشورمان بودند و با تحریک آمریکا و کشورهای اروپایی و  همراهی با برخی جریان های همسو در داخل کشورمان، در صدد افزایش فشار به نظام اسلامی هستند. 
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری در بخش دیگر سخنان خود گفت: در مدت ۲۰ سال حضور آمریکا در افغانستان، کشت مواد مخدر در این کشور ۵۰ درصد افزایش داشت.
محمدی لایینی گفت: تجربه ثابت کرده است هر کجا که آمریکا حضور داشت جز ضرر و زیان هیچ نفعی نداشت و ، به دنبال سیاست ضد بشری و استعماری خود است.
وی افرود:  با توجه به اقدامات صورت گرفته در چند سال اخیر، اما در مبارزه با مواد مخدر عقب ماندگی زیادی داریم و این آسیب های اجتماعی به کشور ضربه می زند.

منبع: ایرنا

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها