آخرین اخبار :
کد خبر : 37723 دوشنبه 30 خرداد 1401 حوادث

مرگ چوپان چهاردانگه ای بر اثر سقوط از صخره

چوپان جوان تیلکی به نام محسن مقصودی تیلکی بامداد یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در اثر سقوط از صخره در ارتفاعات روستای تیلک بخش چهاردانگه ساری درگذشت.

به گزارش خبرمازندران دو چوپان برای حضور در کنار دام خود نیمه شب گذشته از ارتفاعات روستای تیلک سقوط می کنند که یک چوپان بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست می دهد و فرد دیگر برای اقدامات درمانی به مرکز درمانی اعزام می شود.

محسن مقصودی تیلکی دوستدار محیط زیست بوده و سال گذشته یک بچه مارال که دور از مادرش در ارتفاعات اسوک تیلک را پیدا کرده بود به محیط بانی بخش چهاردانگه تحویل داده بود.

 

بخشدار چهاردانگه پیرامون جزییات این حادثه در گفتگو نیز اظهار داشت دو چوپان ابتدا برای تهیه آرد به روستای بالاده مراجعه کرده بودند.

مهندس ستاری با بیان اینکه هر دو چوپان بعد صرف شام در روستای بالاده به طرف محل دام خود حرکت کردند و ساعاتی بعد از وضعیت آن دو چوپان خبر نشد افزود در ساعت دو بامداد با اعلام خبر مفقودی سریعا نیروی انتظامی و هلال احمر و محیط زیست وارد عمل شدند.

وی افزود: بعد از حضور نیروی انتظامی و هلال احمر در روستای بالاده پیکر چوپان کشف و دیگر چوپان مصدوم را پس از انجام اقدامات اولیه تحویل عوامل اورژانس‌ حاضر در محل حادثه دادند.

مهندس ستاری بخشدار چهاردانگه بیان کرد: متاسفانه بر اثر سقوط از ارتفاع چوپان اهل روستای تیلک به دلیل جراحات زیاد جان خود را از دست داد و چوپان دیگر شرایط جسمی خوبی ندارد.

در این حادثه دو اسب چوپان که برای حمل آرد و وسایل خود به همراه داشتند بر اثر سقوط از ارتفاع تلف شدند.

منبع:  چهاردانگه نیوز

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها