آخرین اخبار :
کد خبر : 37648 دوشنبه 2 خرداد 1401 سیاست
استاندار مازندران:

نقش روابط عمومی ها در سازمان، ممتاز و تعیین کننده است / رسالت روابط عمومی ها، باید متناسب با جهاد تبیین بازتعریف شود

سیدمحمود حسینی پور در جمع روابط عمومی های مازندران در بهشهر، نقش این مجموعه در سازمان بسیار اثرگذار و تعیین کننده توصیف کرد و گفت: جهاد تبیین ابعاد مختلفی دارد و باید ماموریت های روابط عمومی متناسب با آن بازتعریف شود. ‎

استاندار مازندران گفت: امروز دشمن با استفاده از رسانه، تلاش های فراوانی را در ضربه زدن به نظام و انقلاب و بزرگ نمایی مشکلات به خرج می دهد که روابط عمومی ها و رسانه ها باید در این راستا به موقع وارد عمل شده و با تزریق امید به جامعه برای توسعه نظام گام بردارند.

سید محمود حسینی پور در همایش بزرگ روابط عمومی های مازندران در عباس آباد بهشهر اظهار کرد: روابط عمومی ها، بزرگترین نقش را در سازمان ها و نهادها دارند و می توانند نقش مهمی را در مبارزه با ناامیدی و حتی در مقابله با فساد و دست اندازی به بیت المال داشته باشند.

وی افزود: روابط عمومی ها باید در راستای وظایف سازمان عمل کرده و با جلوگیری از رانت و فساد اجازه دست درازی به بیت المال را به کسی ندهند و باید بدانیم که با دستگاه سالم می توانیم توسعه پیدا کنیم و با دستگاه، نهاد و سازمان ناسالم نمی توان رشد کرد.

استاندار مازندران با بیان این که باید روابط عمومی ها با باور داشتن جایگاه خود با اراده وارد شده و برنامه های تحولی، جایگزین برنامه های جاری در روابط عمومی ها شود؛ خاطر نشان کرد: ایجاد تحول منوط به داشتن اراده و باور است و باید تلاش کنیم تا همه با هم وارد کار شده و مازندران بزرگ را به جایگاه مناسبش برای این مردم بزرگ برسانیم.

حسینی پور همچنین افزود: متاسفانه برخی از مدیران ما با زبان روز و نیاز امروز جامعه آشنایی ندارند و گفتمان شان مربوط به دو دهه قبل است و مسئولیت روابط عمومی ها در این بخش بسیار سنگین است و نباید روابط عمومی ها صرفا در کار سطح پایین دستگاه تنزل یابند.

وی گفت: امروز ما نیازمند تحول در بیانیه ماموریت های روابط عمومی ها هستیم و مدیریت روابط عمومی باید متناسب با جهاد تبیین بازتعریف شود و متولی اصلی این جهاد تبیین روابط عمومی ها هستند که باید مانع شعار زدگی شوند.

به گفته استاندار مازندران، در سالی که دغدغه رهبری معظم انقلاب، اشتغال و تولید دانش بنیان است اگر بنا داریم در حوزه دانش بنیان وارد شده و این مساله در مازندران نهادینه شود؛ باید با مکانیزم نوین در بین مردم وارد و اهمیت دانش بنیان شدن تولید را با کمک روابط عمومی ها ترویج کنیم.

حسینی پور گفت: فلسفه کار روابط عمومی ها در آموزه های مکتب شهدا و حاج قاسم سلیمانی نهفته است و صداقت مهمترین مولفه ای است که باید در دستور کار روابط عمومی ها قرار گیرد و نباید اجازه دهیم که شانیت روابط عمومی زیر سوال برود.

وی افزود: روابط عمومی ها سرداران و سربازان جبهه اصلی ارتباط مردم با مسوولان هستند و باید نقش ممتازی در این بخش داشته و با استفاده از روش های نوین به تولیدات فاخر در این راستا بپردازند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها