آخرین اخبار :
کد خبر : 35637 چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 علم و فناوري

انتصاب یک زن به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مرکز تنکابن

انتصاب دکتر معصومه هزارجریبی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مرکز تنکابن

به گزارش خبرمازندران، دکتر نازک‌تبار سرپرست دانشگاه پیام نور استان مازندران در آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مرکز تنکابن که پیش ازظهر روز چهارشنبه۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در این مرکز دانشگاهی برگزار شد، با بیان این که امروز از مدیری تکریم می‌شود که همزمان مسئولیت دو مرکز دانشگاهی را بر عهده داشته است و نیز لازم می‌دانم  از تلاش‌ها و زحمات دکتر ابوذر مرادی تشکر کنم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.
وی از دکتر معصومه  هزارجریبی به عنوان یکی از  همکاران علمی همین مرکز تنکابن و فردی متعهد، باتجربه، متخصص و باانگیزه یاد کرد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان مازندران تاکید کرد: توسعه رشته‌ها و جذب حداکثری دانشجو با توجه به ظرفیت و پتانسیل شهرستان تنکابن باید در اولویت اصلی سرپرست جدید دانشگاه قرار گیرد.
وی خواستار همکاری و حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه همکاران علمی و اداری این مرکز دانشگاهی و همینطور مسئولین شهرستانی در توسعه دانشگاه شد و گفت: باید روحیه جهادی و  خودباوری در دانشگاه تقویت 
شود.
 دکتر نازک‌تبار در ادامه سخنان خود اظهار داشت: دانشگاه بایستی تعامل سازنده‌ای با دستگاه‌های اجرایی برای تحقق شعار سال برقرار کند. به گفته سرپرست دانشگاه پیام نور مازندران، دانشگاه می‌تواند در جهت حل مشکلات و معضلات جامعه گام بردارد.
وی با اشاره به وظیفه و نقش مهم دانشگاه‌ در تحقق شعار سال، از راه‌اندازی "خانه خلاق و نوآوری" در مرکز تنکابن خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این "خانه خلاق" می‌توان استارتاپ‌ها و ایده‌های صنایع فرهنگی و کارآفرینانه را شناسایی و ایجاد کرد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علی نامدار مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان مازندران، مسئولیت در دانشگاه را امانت الهی و توفیق بزرگی برای خدمتگزاری به جامعه علمی و فرهنگی دانست و گفت: درشرایط کنونی، مدیران می‌بایستی با روحیه جهادی و تلاش و همت مضاعف در محیط دانشگاه و‌ در راستای اجرای احکام و شعائر اسلامی و دینی و تقویت گفتمان امام، رهبری و انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های والای شهیدان حرکت کنند. 

در این مراسم دکتر مرادی گزارشی از اقدامات چندساله خود را در این مرکز تشریح کرد. دکتر معصومه هزارجریبی سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مرکز تنکابن نیز با قدردانی از حسن اعتماد دکتر نازک‌تبار، به تبیین مهم‌ترین برنامه‌های کاری خود برای توسعه و تعالی این مرکز پرداخت.
دکتر معصومه هزارجریبی استادیار رشته ریاضی دانشگاه پیام نور مرکز تنکابن است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها