آخرین اخبار :
کد خبر : 35619 جمعه 23 ارديبهشت 1401 فرهنگ

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران معرفی شد

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران روز پنجشنبه با حضور معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری این وزارتخانه و معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران معرفی شد.

به گزارش خبرمازندران در این مراسم که با حضور تعدادی از مسوولان دستگاه های اجرایی استان و مدیران و فعالان فرهنگ ، هنر و رسانه در سالن زنده یاد سلمان هراتی برگزار شد ، حسین جوادی با دریافت حکم مسئولیتش سکان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران را در دست گرفت و عباس زارع هم با تکریم شرکت کنندکان با این مجموعه خداحافظی کرد.

حسین جوادی که ۱۱ اردیبهشت با حکم وزیر فرهنگ به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد منصوب شد، متولد سال ۱۳۴۶ و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد ادبیات است. از جمله سوابق مدیریتی وی می‌توان به معاونت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، قائم‌مقامی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل، مدیریت تولید و تامین شبکه تهران و دبیری کارگروه نویسندگان صدای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد. وی همچنین حدود سه دهه پیشینه نویسندگی در حوزه های تخصصی در نشریات کشور را دارد.

مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تیر ۱۳۹۸ و پس از پایان دوره مدیرکلی محمود شالویی در این اداره کل به عباس زارع سپرده شده بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها