آخرین اخبار :
کد خبر : 35596 دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 اجتماعی

کشف ۱۰ تن آرد قاچاق در ساری و نور

فرماندهان انتظامی شهرستان های ساری و نور به ترتیب از کشف ۴ و ۶ تن آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع مجموعا به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان خبر دادند.

 

به گزارش خبر مازندران و به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالله حسن زاده در تشریح این خبر، اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی پشتکوه این فرماندهی در حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی متوقف شده، تعداد ۱۰۰ کیسه ۴۰ کیلویی به مقدار ۴ تن آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

حسن زاده در پایان با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هر گونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

در همین رابطه و به گزارش خبر مازندران و به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی شهرستان نور در تشریح این خبر گفت: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان نور، خودرو حامل آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع را در محور مواصلاتی شناسایی و توقیف کردند.

علی اکبر قلی پور افزود:‌ ماموران در بازرسی از این خودرو، مقدار ۶ تن آرد خارج از شبکه توزیع به ارزش بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال را کشف و در این راستا پرونده تشکیل و متهم به دادسرا معرفی شد.

قلی پور در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها