آخرین اخبار :
کد خبر : 34565 یکشنبه 4 ارديبهشت 1401 اجتماعی

ماجرای ضرب و شتم یک معلول در مازندران

بهزیستی مازندران در خصوص خبر منتشر شده از ضرب و شتم و سوختگی بدن فرد دارای معلولیت در فضای مجازی جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرمازندران ، روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران در پاسخ به انتشار خبری در فضای مجازی در خصوص ضرب و شتم و سوختگی بدن فرد دارای معلولیت در مرکز نگهداری بالا لموک شهرستان قائمشهر توضیحاتی صادر کرد.

در این جوابیه آمده است: با توجه به انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی ضرب و شتم و سوختگی بدن فرد دارای معلولیت در مرکز نگهداری بالا لموک شهرستان قائمشهر موضوع سریعا در دستور کار قرار گرفت.
براساس این گزارش، توانخواه (ع ش) درمورخه ۱۳۹۹/۴/۲۳ درمرکز بالا لموک قائم شهر پذیرش شد و در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۵ بنا به تشخیص پزشک مرکز به علت ضعف، بی حالی و علایم بیماری مسئول فنی مرکز با خانواده وی تماس گرفت و از آن‌ها درخواست کرد درخصوص درمان توانخواه مراجعه کنند.
پس از مراجعه والدین توانخواه با شرایط مذکور بنا به اظهار مسئول فنی مرکز، وی بدون هیچگونه علائم ضرب و شتم و سوختگی و تنها با علائم ضعف و بیماری تحویل پدر و مادرش شد و ۲یا ۳ روز بعد توانخواه به دلیل ابتلا به بیماری سل توسط والدین در بیمارستان بستری شد.
بر اساس این گزارش توانخواه مذکور از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۵ تاکنون در منزل و توسط خانواده نگهداری می‌شود و  هیچکدام از تصاویر منتشر شده از توانخواه در فضای مجازی در مرکز نگهداری بالا لموک شهرستان قائمشهر نبوده است.
تصویر و اخباری که در روز‌های اخیر از وی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم و سوختگی بدن توانخواه، به قصد برانگیختن عواطف و احساسات شهروندان گرامی و انتقاد از عملکرد سازمان‌های حمایتی به نمایش درآمد که جای بسی تاسف است که طی دستور دکتر بریمانی، سرپرست بهزیستی مازندران جهت بررسی دقیق و کامل صحت و سقم موضوع، تیم نظارتی به مرکز اعزام و چنانچه قصوری از جانب مرکز و پرسنل شاغل در مرکز باشد با آنان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها