آخرین اخبار :
کد خبر : 34523 چهارشنبه 10 فروردين 1401 سیاست
اختصاصی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جلسه مشترک با مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در زمینه بازگشایی حضوری مدارس از ۱۴فروردین: در نهایت دقت به استقبال آموزش حضوری برویم

فرهاد غلامی در جلسه مشترک با مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در زمینه بازگشایی حضوری مدارس از ۱۴فروردین با بیان اینکه باید در نهایت دقت به استقبال آموزش حضوری برویم، گفت: همراه با آغاز آموزش حضوری، هم واکسیناسیون دانش‌آموزان و معلمان مورد بررسی قرار گیرد و هم رعایت پروتکل‌ها از الزامات بازگشایی باشد.

به گزارش خبر مازندران سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این جلسه گفت: با توجه به ابلاغ آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها از روز ۱۴ فروردین، هدف از این نشست ایجاد هماهنگی و انسجام بین برنامه‌های آموزش و پرورش مازندران و دانشگاه علوم پزشکی استان است تا شاهد کمترین آسیب در این بخش باشیم. فرهاد غلامی ضمن گزارشی از وضعیت استان در پیک جدید گفت: برابر آخرین اطلاعات، در استان شاهد افزایش ۳۵ درصدی بیماران سرپایی و افزایش ۲۰ درصدی موارد بستری هستیم ضمن این‌که یک شهرستان در استان قرمز است و همین وضعیت، ما را ملزم می‌کند در نهایت دقت به استقبال آموزش حضوری برویم. وی همچنین بر برگزاری جلسات هفتگی مشترک بین مدیران دانشگاه و آموزش و پرورش برای رصد وضعیت و پایش مستمر تأکید کرد. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین گفت: همراه با آغاز آموزش حضوری، هم واکسیناسیون دانش‌آموزان و معلمان مورد بررسی قرار گیرد و هم رعایت پروتکل‌ها از الزامات بازگشایی باشد. دکتر فرهاد غلامی با بیان اینکه دانش‌آموزان از مراقبت‌های روتین خود به علت بحران کووید جا ماندند، بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی مدارس و واکسیناسیون و ارتباط تنگاتنگ دانشگاه و آموزش و پرورش تاکید کرد و از دسترسی همه مدیران مدارس به سامانه‌ای که دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای اولین بار در سطح کشور راه‌اندازی کرده است خبر داد که وضعیت واکسیناسیون و بیماری دانش‌آموزان و خانواده آنها را در راستای اجرای درست نظام مراقبت نشان می‌دهد خبر داد و افزود: در این سامانه مدیران مدرسه می‌توانند مشخصات دانش‌آموز مبتلا و علامت‌دار را در سامانه وارد کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها