آخرین اخبار :
کد خبر : 33494 چهارشنبه 11 اسفند 1400 سیاست
اختصاصی

مسؤول بسیج رسانه مازندران گفت: مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌‌ای ابوذر مازندران با حضور رئیس بسیج رسانه کشور روز دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

عبدالمهدی حق‌شناس در جمع خبرنگاران،در ارتباط با برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران، اظهار کرد: برای ایجاد انگیزه در بین فعالان رسانه‌ای و قدر دانی از تلاش‌های فعالان رسانه‌ای برگزاری این جشنواره در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبر مازندران عبدالمهدی حق‌شناس در جمع خبرنگاران،در ارتباط با برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران، اظهار کرد: برای ایجاد انگیزه در بین فعالان رسانه‌ای و قدر دانی از تلاش‌های فعالان رسانه‌ای برگزاری این جشنواره در دستور کار قرار دارد. وی گفت: هدف ما شناسایی خبرنگاران در تراز انقلاب، ایجاد انگیزه بین فعالان رسانه‌ای، ثبت آثار در تراز انقلاب  اسلامی است. مسؤول بسیج رسانه مازندران افزود: اسامی افراد برتر به جشنواره کشوری ابوذر ارسال شده است، ۵۵۸ در جشنواره دریافت شده که ۴۳۱ اثر برای داوری ارسال شده است. وی درباره جزئیات آثار ارسال شده به جشنواره ابوذر استان مازندران، گفت: ۸۶ گزارش، ۵۳ مصاحبه،۳۱ خبر، ۵۷ اثر در تیتر، ۶۱ اثر در بخش عکس، ۴۶ اثر در بخش گزارش تصویری و در بخش ویژه علامه حسن‌زاده هم ۹ اثر دریافت شده است. حق‌شناس، یادآور شد: چاپ کتاب جشنواره یکی دیگر از اقدامات اثر گذار این دوره بوده است که تحت عنوان قاب سوم تهیه شده است. وی اضافه کرد: همه آثار برندگان در این جشنواره منتشر شده و روز برگزاری جشنواره این کتاب در اختیار فعالان رسانه‌ای و شرکت کنندگان قرار می‌گیرد. مسؤول بسیج رسانه مازندران، زمان برگزاری مراسم اختتامیه را روز دوشنبه هفته آینده در سالن مرحوم سلمان هراتی اعلام کرد و  افزود: محمدیان مسؤول بسیج رسانه کشور هم در این مراسم حضور پیدا می‌کند. وی دیگر مراسم اختتامیه این جشنواره را تجلیل از خانواده شادروان «حسین فلاحتی» خبرنگار خبرگزاری ایرنا در مازندران و مدیر فقید خبرگزاری ایرنا خراسان شمالی اعلام کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها