آخرین اخبار :
کد خبر : 33491 دوشنبه 9 اسفند 1400 صنعت
اختصاصی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران : خبرنگاران و فعالان حوزه اطلاع رساني، جهادگران تبيين جنگ اقتصادي هستند

با هدف آشنايي هرچه بيشتر خبرنگاران با ظرفيتها و توانمنديهای واحدهاي توليدي، تور بازديد خبرنگاران و فعالان حوزه اطلاع رسانی از اولين نمايشگاه توانمنديهاي شهركها و نواحي صنعتي مازندران برگزار شد.

به گزارش خبر مازندران و به نقل از روابط عمومي شركت شهرک‌های صنعتي مازندران، ياسر اميني در جمع خبرنگاران  با تأكيد بر تأثير زياد رسانه ها بر افكار عمومي جامعه گفت: استفاده از قابليتهاي موجود در حوزه رسانه و اطلاع رساني، براي نهادينه كردن فرهنگ توليد بسيار مؤثر است.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران افزود: معرفي كارآفرينان تلاشگر و توليدكنندگان موفق و برندهاي معتبر، موجب رغبت مضاعف سرمايه گذاري در سطح استان خواهد شد كه در نتيجه، شاهد پيشرفت و توسعه صنعت مازندران خواهيم بود.

اميني خاطرنشان كرد: خبرنگاران و فعالان حوزه اطلاع رساني، جهادگران تبيين جنگ اقتصادي هستند و آگاهي دادن صحيح نسبت به پذيرش فرهنگ استفاده از كالاي ايراني، از دستآوردهاي بزرگ اين عزيزان است.

وي اظهار داشت: نقش خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و آگاهي رساني در معرفي توانمنديهاي بخش صنعت و توليد مازندران، بسيار ارزشمند بوده و روحيه تلاش و كار جهادي را در توليدكنندگان استان بر مي انگيزاند.

گفتني است، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ضمن بازديد از غرفه هاي اين نمايشگاه، با توليدات، فن آوريها و دستآوردهاي واحدهاي توليدي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي مازندران آشنا شدند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها