آخرین اخبار :
کد خبر : 32451 شنبه 23 بهمن 1400 اجتماعی
اختصاصی

جواد طالبی شهردار ساری با محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز استان مازندران دیدار کرد.

در این دیدار که در محل فرمانداری ساری برگزار شد.جواد طالبی شهرداری ساری گفت: نگاه فرماندار مبنی بر ضرورت تحقق عدالت اجتماعی در ساری دغدغه شهرداری نیز هست.

به گزارش خبرمازندران و به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، جواد طالبی شهردار ساری با حضور در محل فرمانداری ساری با محمد علی نوبخت فرماندار مرکز استان دیدارکرد.

نوبخت در این دیدار با اشاره به موضوع مدیریت شهری با رویکرد شهر عدالت محور، گفت: مدیریت شهری بسط سرمایه اجتماعی بین شهروندان و شهرداری است و شهروندان باید عدالت و برابری را احساس کنند.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه پایدار شهری، اذعان کرد: وظایف کنونی مدیریت شهری، تنها محدود به مواردی از قبیل برنامه‌ریزی، خدمات‌رسانی، انجام پروژه‌های عمرانی، و ... نمی شود، بلکه جهت دهی فعالیت‌های شهری و ترسیم چشم انداز شهر در راستای دستیابی به توسعه پایدار و تقویت و ارتقاء فرهنگ عمومی از جمله مهمترین وظایف مدیران شهری به شمار می‌رود.

جواد طالبی نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب نیرویی جهادی و ولایی به سمت فرمانداری شهرستان ساری ،بیان داشت : نگاه فرماندار مبنی بر ضرورت تحقق عدالت اجتماعی در ساری، دغدغه شهرداری نیز هست و بدون تردید ظرفیت‌های شهرداری ساری نیز می‌تواند در این مسیر بازوی فرمانداری باشد.

طالبی افزود:امروز شهرداری ساری با نگاه نو ایی که همکاران با تجربه و پر تلاشم جاری داشتند، مسیری جدید طی می شود که در این مسیر منافع مردم اولی است و حذف برون سپاری با تکیه بر توان و ظرفیت درون سازمانی لحاظ شده است.

شهردار مرکز استان اظهار داشت: جهت تحقق عدالت اجتماعی، امروز توزیع متوازن خدمات در چهارسویه شهر در دستور کار قرار دارد و مناطق کم برخوردار از امکانات و خدمات شهری با پایش دقیق مجموعه شهرداری با نگاه ویژه ای در نظر گرفته می‌شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها