آخرین اخبار :
کد خبر : 32445 جمعه 22 بهمن 1400 سیاست
اختصاصی

نماینده ولی فقیه در مازندران: خرده دجال‌ها مغلوب حضور و بیداری‌ مردم خواهند شد

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه این انقلاب مقدمه و زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است، گفت: این خرده دجال‌ها، بچه شیطان‌ها و شیطنت‌هایشان مغلوب حضور این ملت و بیداری‌ آنها خواهد شد.

آیت‌الله محمدی لائینی در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه در مصلی امام خمینی(ره) ساری، اظهار کرد: در ۲۲ بهمن رژیم طاغوت از بین رفته باید حمد خدای را به جای آورد و اگر ان شاالله رژیم مستکبر جهانی و ظالم و امپریالیسم ریشه کن شود، باز هم باید این کار را تکرار کرد.

وی با بیان اینکه باید سطح تقوا را باید در جامعه تقویت کرد، تصریح کرد: مهمترین پیوست همه سیاستگذاری‌ها، تقوا است و باید در این راستا قرار بگیرد. نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه برای تقوا داشتن باید با زمینه‌های گناه مبارزه کرد، گفت: حل شدن مشکل اشتغال و ازدواج و در اولویت قرار دادن جوانگرایی باید در دستور کار قرار بگیرد چرا که پیری یکی از آسیب‌های پیش روی ماست.

لائینی در بخش دیگری از سخنان خود، به فرموده‌های رهبری در خصوص رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، اظهار کرد: رعایت توصیه‌های بهداشتی که رهبری بارها بر آن تاکید داشتند بسیار مهم و ضروری است، همچنین تزریق نوبت سوم واکسن را باید مدنظر خود داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به وقایع ۲۲ بهمن، تصریح کرد:مردم از انقلاب دست بردار نیستند، اینطور نیست که اگر مردم در صنوف مختلف اختلافاتی دارند، این باشد که انقلاب را قبول ندارند، مردم هیچگاه این انقلاب را رها نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه با صراحت به دنیا اعلام می‌کنیم این ملت هیچگاه تحمل شکست انقلاب و ضربه به اصول آن را نخواهند داشت، گفت: این انقلاب مقدمه و زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است بنابراین شیطنات دشمنان انقلاب نیز مقدمه افسادها دجال‌ها و خرده دجال‌ها است.

وی تاکید کرد: این خرده دجال‌ها، بچه شیطان‌ها و شیطنت‌هایشان مغلوب حضور این ملت و بیداری‌ آنها خواهد شد. نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه جهاد تبیین بسیار کمرنگ است و باید آن را جدی بگیریم، گفت: عملکردهای موفق نظام اسلامی را باید گفت اما برخی مرعوب دستگاه‌های تبلیغاتی غرب شدند و مشکلات معیشتی هم آنها را به موضع انفعال کشاند و از آن سو نیز باید به خیانت‌های دشمنان اذعان داشت.

لائینی با بیان اینکه استکبار در تمامی کشورهایی که به استعمار خود درآوردند، ظلم بزرگی کردند، تصریح کرد: باید در جهاد تبیین، ترکیبی از دفاع و حمله به جنایت‌های دشمنان باشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها