آخرین اخبار :
کد خبر : 32444 جمعه 22 بهمن 1400 سیاست
اختصاصی

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ضرورت تداوم خدمت‌رسانی در زمینه توسعه فضاهای آموزشی

نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح دبیرستان نمونه دولتی حاج حسین احمدنژاد رامسر، با تأکید بر ضرورت تداوم خدمت‌رسانی در زمینه توسعه فضاهای آموزشی، گفت: هر تلاشی که صورت می‌گیرد تقدیم به این مردم است و هر چه در جهت خدمت‌رسانی به این مردم بکوشیم کم است.

نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح دبیرستان نمونه دولتی حاج حسین احمدنژاد رامسر، با تأکید بر ضرورت تداوم خدمت‌رسانی در زمینه توسعه فضاهای آموزشی، گفت: هر تلاشی که صورت می‌گیرد تقدیم به این مردم است و هر چه در جهت خدمت‌رسانی به این مردم بکوشیم کم است. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «سید شمس‌الدین حسینی» در آیین افتتاح دبیرستان نمونه دولتی حاج حسین احمدنژاد شهرستان رامسر، با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و چهل و سه سالگی انقلاب، گفت: به اهالی شهرستان رامسر تبریک می‌گویم که دانشکده پرستاری رامسر پس از طی دو دهه با عبور از موانع اجرایی به سرانجام رسیده و کار احداث آن آغاز شده است.   وی با بیان اینکه شهرستان رامسر بزرگان زیادی را پرورش داده است، تصریح کرد: ساخت این مدرسه یکی از خدمات شایسته است و من بابت آن از فرزندان مرحوم احمدنژاد صمیمانه تشکر می‌کنم. از وزارت آموزش و پرورش، سازمان نوسازی مدارس و آموزش و پرورش مازندران نیز تشکر می‌کنم و هر تلاشی که صورت می‌گیرد تقدیم به این مردم است و هر چه در جهت خدمت‌رسانی به این مردم بکوشیم کم است.   این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ضمن یاد کردن از شخصیت‌های بزرگ خطه رامسر، با ذکر خاطره‌ای از شیخ تسخیری از بزرگان علم اقتصاد که اصالتا از خطه غرب مازندران بوده است، تشریح کرد: باید در مناسبت‌ها و امور بزرگی همچون این افتتاح یاد بزرگان را گرامی داشته و به داشتن چنین الگوهایی در کشور خود افتخار کنیم.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها