آخرین اخبار :
کد خبر : 32434 چهارشنبه 20 بهمن 1400 سیاست
اختصاصی

در دیدار استاندار مازندران با رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح شد: ضرورت فعال سازی ظرفیت های بالقوه مازندران‌ در حوزه های کشاورزی، صنعتی و گردشگری

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست باتاکید بر ضرورت فعال سازی ظرفیت های بالقوه مازندران‌ در حوزه های کشاورزی، صنعتی و گردشگری، حمایت همه جانبه خود را از برنامه های استاندار مازندران اعلام نمود و خواستار تحولات راهبردی و توسعه حداکثری در اقتصاد استان شد. ‎

به گزارش خبر مازندران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در دیدار با محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی که با همراهی کریمی، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و حاجی پور، رئیس مجمع نمایندگان مازندران صورت گرفت به تبیین ظرفیت های بالقوه استان و فرصت های پیش رو در مازندران پرداخت.

نماینده عالی دولت در مازندران، اظهار کرد: چند طرح مهم پیش رو در مازندران از جمله منو ریل، پسماند، اتوبوس دریایی، برقراری ارتباط با کشورهای همسایه، تکمیل کریدور شمال و جنوب در بندر امیرآباد و تقویت بخش های کشاورزی و گردشگری؛ از جمله الویت های توسعه ای در استان محسوب می شود.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست باتاکید بر ضرورت فعال سازی ظرفیت های بالقوه مازندران‌ در حوزه های کشاورزی، صنعتی و گردشگری، حمایت همه جانبه خود را از برنامه های استاندار مازندران اعلام نمود و خواستار تحولات راهبردی و توسعه حداکثری در اقتصاد استان شد.

در پایان این نشست نیز نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی بر حمایت دولت از طرح های توسعه مدارانه در استان تاکید ویژه نمودند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها