آخرین اخبار :
کد خبر : 32406 دوشنبه 11 بهمن 1400 سیاست
اختصاصی

استاندار مازندران: ستاد اجرایی رویداد بین المللی ساری 2022 راه اندازی می شود / بهره گیری از متد روز دنیا برای توسعه ی گردشگری و تجاری

استاندار در نشست هماهنگی رویداد بین المللی ساری 2022 با عنوان اینکه در اسرع وقت ستاد اجرایی رویداد بین المللی ساری 2022 راه اندازی شود، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک بودن این رویداد، زمان زیادی جهت آماده سازی این مهم نیست و می بایست نسبت به آماده سازی و ساماندهی اماکن تفریحی و گردشگری ،اسکان و فضاهای شهری توسط دستگاه های متولی اقدام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور در نشست هماهنگی رویداد بین المللی ساری 2022 با عنوان اینکه در اسرع وقت ستاد اجرایی رویداد بین المللی ساری 2022 راه اندازی شود، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک بودن این رویداد، زمان زیادی جهت آماده سازی این مهم نیست و می بایست نسبت به آماده سازی و ساماندهی اماکن تفریحی و گردشگری ،اسکان و فضاهای شهری توسط دستگاه های متولی اقدام شود. وی ادامه داد: ماموریت های مختلف درحوزه های گوناگون برای اجرا هرچه بهتر رویداد بین المللی ساری 2022 می بایست تدوین شود تا شاهد اتفاقات خوبی در این رویداد بین اللمللی باشیم. حسینی پور با اشاره به اینکه جهت اجرای بهتر نمایشگاه های بین اللمللی می بایست از نگاه سنتی گذر کنیم، افزود: بر مبنای ابتکارات جدید و متد روز دنیا با مردم خودمان و کشورهای اکو ارتباط برقرار کنیم. وی ادامه داد: با روش های سنتی نمی توانیم با دنیا ارتباط برقرار کنیم و کشورهایی می توانند در مسیر توسعه ی مباحث گردشگری و تجاری حرکت کنند که تکنولوژِی و متد روز دنیا را بعنوان اولویت کاری مورد توجه قرار دهند. استاندار مازندران با اشاره به اینکه برای برگزاری هرچه باشکوهتر نمایشگاه های صنایع دستی و گردشگری باید اطلاع رسانی مناسب انجام شود، گفت: باید از تمام ظرفیت ها و با اطلاع رسانی مناسب جهت معرفی فرصت های مختلف در استان استفاده شود. سید محمود حسینی پور با عنوان اینکه تکنولوژیِ روز در اختیار بخش اقلیتی از افراد قرار دارد، تصریح کرد: یکی از استراتژیک ترین تفکرات این است که نگاه بخشی را کنار بگذاریم و نگاه استانی را مورد توجه قرار دهیم که برای این مهم تمام دستگاه ها باید بسیج شوند. وی اظهار داشت: سازمان گردشگری و صنایع دستی تنها متعلق به یک اداره کل نیست، بلکه متعلق به یک استان است بطوریکه برای حضور در نمایشگاه صنایع دستی در قواره یک استان می بایست حاضر شویم و ظرفیت های بزرگی در استان وجود دارد و مباحث استان را باید کلان ببینیم و از ظرفیت های موجود باید به بهترین شکل بهره ببریم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها