آخرین اخبار :
کد خبر : 28310 دوشنبه 19 مهر 1400 صنعت
نیروگاه نکا

مراسم اربعین امام حسین (ع) و گراميداشت هفته دفاع مقدس در نيروگاه نكا برگزارشد

به مناسبت اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش وگراميداشت هفته دفاع مقدس مراسمي در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.

      به مناسبت اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش وگراميداشت هفته دفاع مقدس مراسمي در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.

      در اين مراسم فرمانده سپاه ناحيه شهرستان نكا طي سخناني ضمن نكوداشت ياد و خاطره حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس و 33 شهيد والامقام نيروگاه، به تشريح دفاع مقدس و رشادت­ها و ايثارگري ملت ايران براي صيانت از انقلاب و تماميت ارضي كشور پرداخت.

      علی نجفی دفاع مقدس را عجین با نهضت عاشورا و انتظار دانست و گفت: نبی مکرم اسلام فرموند: « همانا شهادت امام حسین(ع) حرارتی در قلوب مومنین ایجاد می کند که تا ابد خاموش نخواهد شد» و ملت ایران در دفاع مقدس با تاسی از قیام خونین ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش وتبعیت از رهبری به پیروزی رسید.

      وی ایمان خانواده های شهدا و تبعیت از ولایت را عامل قداست دفاع مقدس دانست و بیان داشت: دشمنان ما با تمام توان به کشور ما حمله نمودند و جوانان ما با رهبری حضرت امام (ره) و قرار گرفتن در مسیر دین با خداباوری و خدامحوری پیروز شدند و برای همیشه به سعادت رسیدند و ماندگار شدند.

       در ابتدای این مراسم ذاكر اهل بيت عصمت و طهارت(ع)، علی عظیمی به  مدیحه سرایی پرداخت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها