آخرین اخبار :
کد خبر : 27271 یکشنبه 27 تير 1400 دولت و ادارات

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران : اهمیت فناوری اطلاعات در ارتقا بهره وری سازمانی و بخش های اقتصادی

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در دومین نشست کارویژه تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات کارگروه بهره وری استان بر ضرورت تغییر رویکرد مدیران ارشد سازمان ها و مدیران فناوری اطلاعات و شناسایی نیازهای نرم افزاری دستگاهها پیش از استقرار سیستم های نرم افزاری تاکید کرد.

به گزارش خبرمازندران و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، سید مصطفی فلاح سرپرست این اداره کل، در این نشست ضمن تشریح برش های ملی و استانی برنامه بهره وری سازمان ها، بر اهمیت فناوری اطلاعات و ابزارهای این حوزه در ارتقا بهره وری سازمانی و بخش های اقتصادی با رویکرد علمی و گام به گام تاکید کرد.

فلاح با اشاره به ضرورت احصا نظرات مدیران فناوری اطلاعات سازمان ها، اظهار کرد: هماهنگی متولیان ارتقا بهره وری و مدیران فناوری اطلاعات دستگاه ها مسئله ای است که همواره مغفول مانده است.

وی در خصوص اهمیت تغییر ماهیت تک بعدی واحد های فناوری اطلاعات دستگاههای اجرایی استان گفت : نیاز ضروری امروز تغییر رویکرد مدیران ارشد سازمان ها و مدیران فناوری اطلاعات از سخت افزاری صرف به تلفیقی و تحلیل سیستمی است چرا که شناسایی نیازهای نرم افزاری دستگاهها و همچنین بازمهندسی فرایندها پیش از استقرار سیستم های نرم افزاری، خود یکی از پیش نیازهای ارتقا بهره وری سازمانی است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان عنوان کرد: این کارویژه تخصصی ذیل شورای راهبری توسعه مدیریت و کمیته بهره وری استان تشکیل و در این نشست پیرامون اقدامات اولویت دار کارویژه به منظور ارتقا بهره وری فرابخشی با کمک توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات تصمیماتی اتخاذ شد.

گفتنی است این نشست با حضور نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان،  مخابرات منطقه مازندران، اداره کل پست  استان و پارک علم و فناوری استان جهت پیشبرد اهداف این کارویژه تخصصی برگزار شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها