آخرین اخبار :
کد خبر : 21802 یکشنبه 15 دي 1398 دولت و ادارات
راه و شهرسازی

در راستای اجرای سیاست های دولت در اداره کل راه و شهرسازی استان صورت گرفت: ثبت 2800 مورد مراجعه مردمی از ابتدای سال تاکنون

مشاور مدیر کل و مسئول بازرسی و رسیدگی به حقوق شهروندان از ثبت 2800 مورد مراجعه حضوری شهروندان در اداره کل راه و شهرسازی استان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی به منظور رفع مشکلات در حوزه فعالیتی راه و شهرسازی خبر داد .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران ، آقای داودی مشاور مدیر کل و مسئول بازرسی و رسیدگی به حقوق شهروندان گفت :  در راستای اجرای سیاست های دولت درخصوص بررسی خواسته های مردمی با نگاه حل مسائل و رسیدگی به شکایات متقاضیان با تکیه بر رعایت حقوق شهروندی در بحث طرح تکریم ارباب رجوع ، ملاقات مردمی همواره در ایام سه شنبه هر هفته با حضور مدیر کل محترم برگزار می باشد .

وی اظهار داشت : ملاقات مردمی مدیر کل در حوزه فعالیت های راه و شهرسازی این اداره کل در زمینه های مختلف اعم از مسکن مهر ، ساخت ساختمان های دولتی ، ساخت راههای اصلی و فرعی ، ساخت و بهسازی و آسفالت راههای روستایی ، تهیه طرح های توسعه شهری و موارد قابل طرح در کمیسیون ماده 5 در حوزه شهرسازی و معماری و بازآفرینی و احیای بافت فرسوده و املاک  و حقوقی می باشد .

مشاور مدیر کل و مسئول بازرسی و رسیدگی به حقوق شهروندان عنوان نمود: از آنجا که رسیدگی به بخشی از خواسته های مردمی  مستلزم آنست که مباحث مطروحه با صدور دستور مدیرکل محترم علیرغم توجه معاونین ، موضوعات به آن رسیدگی و حل مشکل شود . شهروندان عزیز در ملاقات مردمی هفتگی به صورت صورت چهره به چهره  مراجعه پس از استماع خواسته ها و شکایات مردمی از سوی مدیر کل محترم در چارچوب قانون و مقررات به آن رسیدگی و دستور و پاسخ سریع به آن داده می شود . و بر همین اساس این حوزه ( بازرسی و رسیدگی به حقوق شهروندان ) از طریق حوزه های معاونین خواسته های مردمی را پیگیری و اقدام می نماید  .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها