آخرین اخبار :
کد خبر : 13607 سه شنبه 15 مرداد 1398 سیاست
خبرنگاران نقش مهمی در ارتقای اطلاعات در جامعه دارند .

خبرنگاران نقش مهمی در ارتقای اطلاعات در جامعه دارند .

در عصر ارتباطات و فن آوری اطلاعات ، قطعا نقش خبرنگاران به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی مؤثر و حیاتی است. بدون تردید حضور اصحاب رسانه در عرصه های مختلف خبر رسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات گوناگون، نقش بسزایی در ارتقای اطلاعات در جامعه دارند

در عصر ارتباطات و فن آوری اطلاعات ، قطعا  نقش خبرنگاران به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی مؤثر و حیاتی است. بدون تردید حضور اصحاب رسانه در عرصه های مختلف خبر رسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات گوناگون، نقش بسزایی در  ارتقای اطلاعات در جامعه دارند

خبرنگاران به راستي تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، دلسوزي و وظيفه اند... خبرنگاران وجدان بيدار جهان و تصويرگر زمان خويش هستند ، زيرا همواره در عمق جامعه زندگي مي كنند و سلامت فرهنگي و فكري هر جامعه اي ، مرهون تلاش هاي شبانه روزي آنهاست.

17 مرداد ماه ، روز خبرنگار يادآور مجاهدت‌های زنان و مردانی حقیقت‌طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ «آگاهی بخشی» را بر دوش کشیده و  خاضعانه و بی‌ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند.لذا اين روز فرصتی ارزشمند و گرانبهاست ، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته از جمله شهید محمود صارمی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

ضمن گراميداشت اين روز خجسته و عرض تبريك به تمامي اصحاب رسانه استان ، امید آن دارم با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی  و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

 

سید محمد نظری

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها