آخرین اخبار :
کد خبر : 12563 یکشنبه 23 تير 1398 دولت و ادارات
به منظور بررسي از وضعيت محورهاي ارتباطي صورت پذيرفت :

بازديد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از راههاي روستایی

دکتر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسي از وضعيت راههای روستایی حوزه استحفاظی از فعالیت های راهسازی و پروژه های در دست انجام حوزه راه و شهرسازی با هدف بررسی از وضعیت موجود آنها بازدید نمودند .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره ‌کل راه و شهرسازی مازندران ، دکتر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به اتفاق مهندس طور معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان در بازدید خود از راههای روستایی ضمن تاکید بر نقش و جایگاه خاص حمل و نقل و ضرورت توسعه و ارتقای ایمنی در راههای استان از نزدیک از فعالیت ها و پروژه های اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در بخش های مختلف راهسازی بازدید و در جریان پیشرفت پروژه ها قرار گرفتند .

 دکتر یوسف نژاددر این بازدید ضمن اعلام رضایت نسبی از عملیات اجرایی پروژه های در دست اقدام در حوزه راه و شهرسازی میاندرود عنوان کرد : یکی از راهکارهای برون رفت از محرومیت و حرکت به سوی توسعه پایدار ایجاد زیرساخت های مناسب در بخش حمل و نقل می باشد .

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از حمل و نقل جاده ای بعنوان حمل و نقل غالب در استان یاد کرد و افزود : از آنجا که بیش از 90 درصد حمل و نقل در کشور و استان ما از طریق حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد ، می بایست نگاه ویژه ای به این بخش شود . وی تصریح نمود : خوشبختانه اقدامات موثر و در خور توجهی در جهت توسعه و ارتقاء بخش حمل و نقل در استان انجام و یا در دست اقدام می باشد .

مهندس سهراب طور سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی ضمن اشاره به پروژه های درحال انجام در ساری و  میاندرود یادآور شد وجود منطقه ویژه ی اقتصادی بندر امیرآباد در منطقه قابلیت های فراوانی ایجاد نموده است که با برنامه ریزی و هدایت درست منابع می توان از این فرصت ها برای توسعه اقتصادی استان بهره برد .

مهندس طور به پروژه سرتا – جناسم اشاره و تصریح نمود : این پروژه به طول 37 کیلومتر میباشد که 13 کیلومتر آن در سال گذشته آسفالت و 24 کیلومتر آن باقی مانده که انشاالله درصورت تامین اعتبار ادامه پروژه انجام خواهد شد .

مهندس طور و دکتر یوسف نژاد همچنین از نقاط آسیب دیده ناشی از سیل در منطقه بازدید و مقرر شد هر چه سریعتر نسبت به بهسازی نقاط آسیب دیده اقدام لازم انجام گیرد .

گفتنی است روستاهای وارمی – بازارخیل – سرتا – جناسم از جمله روستاهایی بودند که مورد بازدید قرار گرفته اند . همچنین در این بازدید فرماندار-بخشدار-شورای بخش و اعضای شورای روستایی حضور داشتند .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها