آخرین اخبار :
کد خبر : 11438 پنج شنبه 29 فروردين 1398 صنعت
نيروگاه شهيد سليمي نكا

برگزاري جشن اعياد شعبانيه در نيروگاه نكا

به مناسبت ايام ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و ولادت حضرت امام سجاد(ع)، مراسم جشني در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.

برگزاري جشن اعياد شعبانيه در نيروگاه نكا

       به مناسبت ايام ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله ­الحسين(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و ولادت حضرت امام سجاد(ع)، مراسم جشني در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.

     در اين مراسم سرهنگ محسن نجيب­زاده طي سخناني، به تبيين علل عصبانيت و اقدام خصمانه دولت آمريكا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در ليست گروه­هاي تروريستي پرداخت.

      عضو شوراي راهبردي و هاديان سياسي كشور، با اشاره به دسايس رنگارنگ دولت آمريكا عليه انقلاب اسلامي ايران، اظهار داشت: آمريكا از بدو پيروزي انقلاب تا كنون از هيچ اقدامي عليه ملت بزرگ ايران دريغ نكرد و سپاه پاسداران نيز حتي يك روز را هم بدون توطئه آمريكا سپري نكرد و با توجه به خوي استكباري و سوابق دشمني او با سپاه پاسداران اين حركت امري غير منتظره نبود.

      سرهنگ نجيب ­زاده با استناد به فرموده حضرت امام راحل(ره) ، عصبانيت آمريكا را نشان دهنده درستي عملكرد سپاه ارزيابي كرد و افزود: امروز ارتش ما قدرت بلامنازعه منطقه است و كشور ما به حدي از توانمندي رسيده كه ديگر هيچ قدرتي بصورت مستقيم و يا غير مستقيم توان رويارويي با ما را ندارد و لذا آمريكاي تروريست پرور كه قدرت پوشالي او تنها به فيلم­هاي هاليودي و پرده سينما منحصر شده با كارنامه سياهي از تجاوز، كشتار و تضييع حقوق ديگر ملت­ها و حمايت­هاي بيدريغ از گروه­هاي تروريستي دنيا دست به حركتي احمقانه زده و با اين كار نابخردانه سند نابودي خود را امضاء نموده است.

           وي در ادامه عجز و ناتواني آمريكا در رويارويي با نيروهاي نظامي و سپاه ايران در ميدان عمل، شكسته­ شدن هيمنه و ابهت پوشالي او در دنيا بدست فرزندان اين مرز و بوم، اقتدار روز افزون جمهوري اسلامي ايران در دنيا، اشراف اطلاعاتي سپاه بر نقشه ­هاي سازمان­هاي نظامي و اطلاعاتي آمريكا، پيشرفت­هاي خيره كننده ايران در صنعت موشكي، طراحي و ساخت زير دريايي و دستيابي به تكنولوژي پيچيده ساخت پهپادهاي بمب افكن و افزايش قدرت بازدارندگي جمهوري اسلامي را از دلايل و عوامل عصبانيت آمريكا برشمرد.

      عضو شوراي راهبردي كشور با تأكيد بر حاكميت تفكر ولايت­پذيري در بخش توليد گفت: اگر بفكر آسيب­پذيري كمتر و خواهان استحكام نظام و كشور هستيم بايد عزم خود را براي توليد جزم كنيم و كشور را در برابر تكانه­هاي تحريمي بيمه كنيم.

      نجيب­ زاده همچنين با اشاره به روز جانباز، حضرت ابوالفضل(ع) را بدليل وفاداري به ولي زمان سمبل ولايت مداري و الگوي برجسته جانبازان دانست و بر شناخت بيشتر و تبعيت از سبك زندگي علمدار با وفاي كربلا تأكيد نمود.  

      وي همچنين به مناسبت روز ملي فناوري هسته­اي خاطرنشان كرد: انرژي­ هاي فسيلي تجديد پذير نيستند و بزودي تمام خواهند شد، لذا دولت­هاي استكباري مي­خواهند از انرژي به عنوان ابزار قدرت استفاده نمايند و به همين دليل نمي­ گذارند كشورهاي مستقل به اين تكنولوژي دست پيدا كنند ولي كشور ما به همت دانشمندان جوان خود به اين توانمندي دست يافته و در آينده جزء قدرت­هاي اتمي دنيا خواهد بود. 

      در پايان بمناسبت روز جانباز از جانبازان شاغل در نيروگاه با اهداء لوح سپاس و هدايا تجليل شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها