آخرین اخبار :
کد خبر : 47759 یکشنبه 22 مهر 1403 صنعت
نیروگاه شهید سلیمی نکا

به مناسبت روز نیروی انتظامی: مدير عامل نيروگاه نكا با كاركنان دفتر حراست دیدار کرد

مديرعامل نيروگاه شهيدسليمي نكا به مناسبت روز نیروی انتظامی با كاركنان دفتر حراست و مأمور نیروی انتظامی مستقر در نیروگاه دیدار کرد.

مديرعامل نيروگاه شهيدسليمي نكا به مناسبت روز نیروی انتظامی با كاركنان دفتر حراست و مأمور نیروی انتظامی مستقر در نیروگاه دیدار کرد.

نوراله ادبی فیروز جائی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان حراست در برقراري نظم و امنيت در نيروگاه، بر لزوم هوشمندی و اهتمام بیشتر همگان در حفظ و حراست از این سرمایه عظیم ملی تأکید کرد و گفت: با توجه به تنوع و تغییر ماهیت تهدیدات، لازم است که حراست بتواند با برنامه ریزی و طراحی سناریوهای مختلف، ضمن رصد دائمی خطرات احتمالی، روشهاي مقابله با آن را متناسب با شرايط طراحي نماید.

وي همچنین با اشاره به موقعیت جغرافیایی و حساسیت صیانت از نیروگاه، مسئوليت نیروهای حراست را سنگين، حساس و با ظرافت توصیف کرد و افزود: نیروهای حراست بايد بطور دائم آمادگی و توان خود را برای مقابله با انواع مخاطرات ارتقاء دهند.

در ادامه همچنین سیدجواد لطیفی کارشناس حراست شرکت، ضمن تشكر از حسن توجه مديرعامل به مجموعه حراست، این دیدار  را مایه دلگرمی کارکنان دانست و بر آمادگی کامل نیروهای حراست برای جلوگیری از تهدیدات تأکید کرد.

 

وی همچنین گزارش کوتاهی از برنامه ها و تمهیدات حراستی در دست اجرا برای حفاظت از تأسیسات نیروگاه با همکاری نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و ارتش ارائه نمود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها