آخرین اخبار :
کد خبر : 46329 دوشنبه 13 فروردين 1403 سیاست
با استقبال استاندار مازندران:

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران وارد مازندران شد

با استقبال سیدمحمود حسینی پور، استاندار، قاسم عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و سردار مفخمی، فرمانده انتظامی، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای بازدید نوروزی از قرارگاه های پلیس راه و تمهیدات ترافیکی وارد مازندران شد / رادان در آغاز وررود به استان با همراهی استاندار؛ از قرارگاه پلیس راه ساری - میاندورود- نکا بازدید کرد. ‎

سردار احمدرضارادان عصر دوشنبه در بازدید از قرارگاه پلیس راه ساری - میاندورود از مردم خواست تا حرمت ماه رمضان را رعایت کنند و افزود: تأمین نظم و امنیت مردم در تمامی تفرجگاه‌ها صورت گرفته است و مردم در صورتی که تمایل به استفاده از پارک‌ها و تفرجگاه‌ها داشته باشند، امنیت آنان برقرار است.

وی درباره تمهیداتی برای بازگشت مسافران، گفت: در طرح نوروزی بیش از ۴۷۰ میلیون تردد در راه‌های کشور ثبت شد و مازندران یکی از استان‌های پرتردد کشور بوده است و حجم ورود خودرو در استان مازندران بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار فقره بوده و از این تعداد یک میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو از استان خارج شده است.

سرداررادان با عنوان این که همچنان ۲۰۰ هزار خودروی مسافران در مازندران باقی مانده است، از مسافران خواست سفر را مدیریت کنند و به روزهای پایانی موکول نکنند زیرا ممکن است با شدآمدگی سنگین در جاده‌ها روبرو شوند.

سردار راداران از مسافران خواست با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و حفظ سرعت مطمئنه سفر خود را به سلامت به پایان ببرند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: تاکنون یک میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو از محورهای مواصلاتی استان خارج شده است و در نتیجه ۲۰۰ هزار خودرو در مازندران هنوز حضور دارند که این تعداد مسافران می بایست سفر خود را مدیریت و بازگشت خود را از سفر به روزهای پایانی موکول نکنند

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها