آخرین اخبار :
کد خبر : 46328 دوشنبه 13 فروردين 1403 اجتماعی
استاندار:

تجهیزات هلال احمر مازندران با توجه به ارائه خدمات ملی باید تقویت شود / هلال احمر مازندران باید از فناوری های نوین بهره مند شود

استاندار مازندران با بیان این که این استان با میزبانی میلیونی از مسافران در تمام فصول سال، معین استان تهران در مواقع بحران نیز هست، گفت: نیازمندی ها و امکانات این دستگاه خدمات رسان در این خطه از شمال کشور نیازمند تقویت است. ‎

سید محمود حسینی پور روز دوشنبه در جمع امداگران هلال احمر مازندران در ساری، بیان داشت: استان مازندران به عنوان استان معین تهران در مواقع بحران انتخاب شد، اما امکانات موجود استان پاسخگوی این ضرورت نیست و نیازمند افزایش است.

وی اظهار داشت: در شرایط فعلی امکانات هلال احمر تا ۸۰ درصد باید افزایش یابد تا بتواند در مواقع بحران به استان بزرگ تهران خدمات مطلوب ارائه کند.

حسینی پور با بیان این مطلب که امکانات هلال احمر مازندران به سختی پاسخگوی نیازمندی های این خطه از شمال است، ادامه داد: استانی که نیازمندی ها خود را به سختی تامین می کند در مواقع بحران با مشکل روبرو خواهد شد و تقویت این مجموعه در استان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

استاندار مازندران، ادامه داد: هلال احمر استان یکی از اثرگذار ترین دستگاه های خدمات رسان در کشور است و باید از فناوری های نوین بهره مند شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این مطلب که تقویت و افزایش تعامل هلال احمر با مراکز دانشگاهی یکی از ضروریات است، ادامه داد: ایجاد پژوهشگاه مشترک بین هلال احمر و دانشگاه های این استان هر چه زودتر باید محقق شود.

این مقام مسوول تصریح کرد: هلال احمر مازندران با بکار گیری طرح های ابتکاری در کشور از جمله سرآمدان است و در سال جدید با فعالیت ۸۰ پایگاه در حال خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.

افزون بر ۱۰ میلیون مسافر

استاندار مازندران بیان داشت: در نوروز امسال تا کنون بیش از ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر و افزون بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو وارد این استان شدند.

حسینی پور با بیان این مطلب که هلال احمر استان خدمات بسیار ارزشمندی به مسافران و گردشگران ارائه می کند، خاطرنشان کرد: در نوروز امسال بیش از هشت هزار نفر در پایگاه های مختلف هلال احمر در حال خدمت رسانی به مسافران و شهروندان هستند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مساله در جذب مسافر و گردشگر داخلی و خارجی تامین امنیت است که هلال احمر مازندران به درستی این امنیت را برای مسافران تامین کرد.

این مقام مسوول، تصریح کرد: هلال احمر مازندران در بعد از هر خدمت رسانی ورود کرد بسیار موفق بود و در طرح دریا سال گذشته که از این ظرفیت استفاده شد ۷۰ درصد آمار فوتی های ناشی از غرق شدگی در دریای خزر کم شد.

 

گالری تصاویر

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها