آخرین اخبار :
کد خبر : 46325 یکشنبه 12 فروردين 1403 اجتماعی

استاندار مازندران: مشارکت اجتماعی در مقابله با مواد مخدر افزایش یابد

استاندار مازندران با بیان این که در مبارزه با اعتیاد دستگاه های متولی، مردم و نهادهای اجتماعی هر یک نقش خود را ایفا می کنند، گفت: مشارکت اجتماعی در مقابله با مواد مخدر افزایش یابد. ‎

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مردم متمدن مازندران نمی‌توانند در زیست اعتیاد زندگی کنند، گفت: اعتیاد باید از زیست بوم مازندران خارج شود.

سید محمود حسینی پور شامگاه ۱۱ فروردین در همایش بهبودیافتگان مرکز درمانی صیانت فلق در شهرستان بابل که با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری، فرمانده سپاه کربلا مازندران، معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان،

سرپرست فرمانداری شهرستان بابل و دادستان بابل حضور داشتند، اظهار کرد: به لطف خدا در ایامی که متعلق به امام مسلمین حضرت علی (ع) هست شاهد اولین دوره ترخیص بهبود یافتگان از این مرکز هستیم.

وی با قدردانی از همه دست اندرکاران این مرکز درمانی به ویژه سپاه کربلا که در احداث و نگهداری این مرکز تلاش کردند، افزود: استان مازندران به عنوان مقصد گردشگری و دیار علویان باید عاری از اعتیاد باشد و مردم متمدن مازندران نمی‌توانند در زیست اعتیاد زندگی کنند.

حسینی پور، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های راهبردی ما در استان مازندران این است که این مرکز تا ظرفیت ۱۰۰۰ نفر ارتقاء پیدا کند، با حمایتی که سردار مومنی، رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از این مرکز دارند این اتفاق مهم خواهد افتاد.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: به هم استانی‌ها نوید می‌دهیم با همکاری مردم و خانواده‌های این بیماران تلاش خواهیم کرد تا مازندرانی عاری از اعتیاد داشته باشیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها