آخرین اخبار :
کد خبر : 46313 چهارشنبه 8 فروردين 1403 دولت و ادارات

وزیر راه و شهرسازی: باید تصمیمات ویژه ای برای کاهش گره های ترافیکی در مازندران داشته باشیم

مهرداد بذرپاش با بیان این که حسینی پور، استاندار مازندران اهتمام ویژه ای برای حل مشکل ترافیکی استان دارد، گفت: باید تصمیمات ویژه ای برای کاهش گره های ترافیکی در مازندران داشته باشیم. ‎

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از محور کندوان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در بازدیدی که با حضور معاون اول رئیس جمهور، استاندار مازندران و رئیس پلیس راه فراجا انجام شد یکی از محورهایی که گره داریم محور مرزن آباد به سمت تهران است.

مهرداد بذر پاش، افزود: حدود ۴/۵ کیلومتر این محور در فواصل قبلی انجام شد، آسفالت یک کیلومتر دیگر این محور ظرف یک الی دو ماه آینده انجام و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی بیان داشت: ۷ کیلومتر باقیمانده این محور که ۲ کیلومتر تونل و ۵ کیلومتر محور که باید تعریض انجام شود با تصمیمی که در حضور معاون اول رئیس جمهور گرفته شد از منابع در اختیار وزارت راه و شهرسازی و سایر منابع دراختیار استان از طریق مولد سازی ۷ کیلومتر با اولویت در دستور کار قرار می گیرد تا ان شاء الله عملیات تعریض و چهارخطه شدن این محور که یکی از گره های مهم ورودی استان مازندران است، مرتفع شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه قطعه سوم آزاد راه تهران شمال در حال انجام است، گفت: با گشایش محور چالوس که ورودی استان مازندران است امیدواریم یکی از گره های مهم ترافیکی این استان رفع شود.

بذرپاش تصریح کرد: مازندران یکی از مقاصد اصلی گردشگری است، امسال هم در طرح های نوروزی یکی از استان هایی که بیشترین انباشت خودرو ها در آن بود استان مازندران بود که باید تدارک ویژه ای برای آن ببینیم.

وی با اشاره به اینکه استاندار مازندران اهتمام خوبی نسبت به حل این مسئله دارد، افزود: هرچه که می گذرد باید تصمیمات ویژه ای برای مازندران ببینیم نا شاهد کاهش گره های ترافیکی در این استان باشیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها