آخرین اخبار :
کد خبر : 46232 دوشنبه 14 اسفند 1402 اقتصاد
مدیرکل صمت مازندران خبر داد؛

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز 1403

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، از آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 از چهارشنبه هفته جاری خبر داد. ‎

نادعلی کهنسال، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اعلام این مطلب گفت: این طرح نظارتی از روز چهارشنبه 16 اسفند ماه سالجاری شروع و تا تاریخ 24 فروردین سال 1403 ادامه خواهد یافت.

او افزود: در جهت اجرای هرچه بهتر این طرح، جلسات مختلف هماهنگی با تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج اصناف، اتاق اصناف، غله و خدمات بازرگانی و ... برگزار شده است.

کهنسال، اظهار داشت: یکی از اولویت های اصلی این طرح نظارت بر مراکز عمده نگهداری کالا شامل سردخانه ها، بنادر، انبارها، میادین میوه و تره بار جهت تامین و توزیع کالاهای اساسی از قبیل خرما، شکر، مرغ، گوشت قرمز، میوه و تره بار با هماهنگی جهاد کشاورزی خواهد بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اعلام اینکه نظارت بر شرکت های پخش و عمده فروشان از دیگر اهداف این طرح است، از تشدید نظارت بر واحدهای صنفی عرضه کننده مورد نیاز عموم مردم ( البسه، کیف و کفش، آجیل، میوه و تره بار و شیرینی و ...) در زمان اجرای این طرح خبر داد.

کهنسال، اشاره کرد: واحدهای اقامتی، پذیرایی، گردشگری و حمل و نقل کالا مورد رصد بازرسان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، در پایان از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، گرانفروشی، تقلب و ... مراتب را به تلفن 124 و یا سامانه www.124.ir اعلام نمایند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها