آخرین اخبار :
کد خبر : 46153 دوشنبه 23 بهمن 1402 ورزش
با کسب دو شکست درهفته نوزدهم مسابقات

باخت‌های نمایندگان مازندران درلیگ برتر بسکتبال دو رقمی شد

تیم آورتا ساری با شکست خانگی برابر تیم مدعی طبیعت تهران همانند تیم کاله دیگرنماینده مازندران در لیگ برتربسکتبال باشگاه‌های کشور در تعداد باخت‌ها درجدول رده بندی مسابقات دو رقمی شدند.

تیم آورتا درهفته نوزدهم این مسابقات عصردوشنبه، ۲۳ بهمن درسالن ورزشی پیامبراعظم آمل به مصاف تیم طبیعت تهران رفت و نتیجه این مسابقه را ۸۶ بر ۹۴ به میهمان مدعی خود باخت تا دهمین شکست این فصل نماینده ساری نیز درلیگ برترثبت شود.

دراین مسابقه تیم طبیعت که دربازی رفت درخانه به تیم آورتا ساری باخته بود، برای جبران شکست و جا نماندن از صف مدعیان بازی را مطابق انتظار خود شروع کرد.

شاگردان «مهران شاهین طبع» درتیم طبیعت تهران با حفظ روند جریان مسابقه و درخشش «جوردن الکس استیو» بازیکن آمریکایی خود برتری کامل برمیزبان خود داشتند و درنهایت با وجود تلاش تیم آورتا برای کم کردن فاصله امتیازی درنهایت با اختلاف ۸ امتیازی پیروز از مسابقه خارج شدند.

دراین مسابقه «جوردن الکس استیو» بازیکن آمریکایی تیم طبیعت تهران با کسب ۳۱ امتیاز، ۳ریباند، ۶ پاس گل و کارایی ۲۳ بهترین بازیکن میدان لقب گرفت.

طبیعت تهران با کسب سیزدهمین پیروزی این فصل خود و ۶ شکست در کارنامه، درجدول رده بندی مسابقات با ۳۲ امتیاز در رده سوم باقی ماند.

تیم آورتا ساری که یک بازی معوقه درلیگ دارد، با قبول دهمین شکست این فصل خود و هشت پیروزی برابر حریفان، با ۲۶ امتیاز، جایگاه هشتمی خود را در جدول رده بندی مسابقات حفظ کرد.

همچنین تیم کاله آمل دیگر نماینده مازندران در این مسابقات درهفته نوزدهم این مساباقت روز یکشنبه در آبادان مقابل میزبانش تیم‌ پالایش نفت این شهر قرار گرفت و نتیجه این مسابقه را ۸۹ بر ۷۶ به میهمان خود واگذار کرد.

شاگردان محمدرضا نوری درتیم کاله مازندران هم درجدول رده بندی این مسابقات با قبول دهمین باخت خود و به لطف ۹ پیروزی در رده هفتم جدول ۲۸ امتیازی شد.

در جدول رده‌بندی این مسابقات تیم‌های شهرداری گرگان با ۳۶، ذوب آهن اصفهان با ۳۴ امتیاز و طبیعت تهران با ۳۲ امتیاز در رده‌های اول تا سوم جدول لیگ برتربسکتبال باشگاه‌های کشور هستند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها