آخرین اخبار :
کد خبر : 46074 یکشنبه 1 بهمن 1402 اجتماعی
استاندار مازندران:

۱۰۰ روستای مازندران اعتبار توانمندسازی دریافت کردند

استاندار مازندران گفت: ۱۰۰ روستا در استان باهدف اجرای طرح توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی دریافت کردند. ‎

سید محمود حسینی پور در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران بیان داشت: طرح توانمندسازی ۵۰۰ روستای مازندران تحولی بزرگ در رونق تولید و اشتغال پایدار استان ایجاد می کند.

وی اظهار داشت: ۱۰۰ روستای مازندران در قالب طرح توانمندسازی ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند و برای ۱۰۰ روستای دیگر هم کارهای مقدماتی و آموزش آغاز شد.

مقام عالی دولت در مازندران افزود: با توجه به اینکه یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم محرومیت زدایی است طرح توانمندسازی روستاها در استان در راستای تحقق همین برنامه است.

استاندار مازندران با بیان این مطلب که سفر هفته گذشته معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه دستاوردهای خوبی برای استان داشت، افزود: بسیاری از طرح های شاخص نیمه تمام استان در این سفر بازدید و تصمیمات خوبی برای تکمیل این طرح ها انجام شد.

طرح توانمد سازی ۵۰۰ روستا ۱۶ بهمن ماه سال گذشته با حضور وزیر کشور در مازندران آغاز شد. طرح توانمندسازی و آموزش های مهارتی روستاییان، عشایر، مناطق محروم و مرزی با رویکرد اشتغال پایدار، به منظور توسعه کمی و کیفی تولیدات و ارائه خدمات براساس مزیت‌های منطقه‌ای با بهره گیری از ظرفیت‌های محلی و بهبود وضعیت و کیفیت زندگی جامعه هدف در مازندران عملیاتی و اجرا شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها