آخرین اخبار :
کد خبر : 46073 یکشنبه 1 بهمن 1402 سیاست
ناصحی، رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان:

انتخابات، سند بی بدیل اقتدار نظام جمهوری اسلامی است / ضرورت تبیین دستاوردهای نظام و دولت با هدف جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

مرتضی ناصحی، مدیرکل اداری و مالی استانداری، انتخابات را سند بی بدیل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بر ضرورت اهتمام تمامی اعضای کمیته در راستای تبیین دستاوردهای نظام با هدف جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد. ‎

مرتضی ناصحی، رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان در جلسه منعقده با حضور معاونین برنامه ریزی و عاملین ذیحساب فرمانداری‌ها به عنوان اعضای کمیته های مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان و شهرستان ها بر ضرورت اهتمام تمامی اعضای کمیته در راستای تبیین دستاوردهای نظام با هدف جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.

مرتضی ناصحی، انتخابات را سند بی بدیل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و بر رقابت سالم بین کاندیداها برای انتخاب اصلح تاکید کرد.

رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان دعوت به حضور گسترده مردم در انتخابات را یک تکلیف شرعی و اجتماعی برای یکایک اعضا برشمرد و گفت: انتظار است در شرایطی که دشمن از تمام ظرفیت هایش برای ناامید کردن مردم استفاده می کند، تمام دلسوزان برای بی اثر کردن اشاعه فضای ناامیدی در جامعه تلاش کنند.

او سلامت؛ مشارکت قوی؛ امنیت و رقابت را به عنوان کلید واژه های مورد تاکید مقام معظم رهبری یک اصل و الگوی حرکتی در این انتخابات دانست.

مدیرکل اداری مالی استانداری، توجه عمومی به نهی منکرات را حایز اهمیت برشمرد و افزود: حضور مردم همواره در تمامی صحنه های سیاسی و اجتماعی این کشور توانست اتفاقات مبارکی را برای تثبیت و تقویت باورها و ارزش های نظام جمهوری اسلامی رقم بزند که با عنایت الهی این انتخابات نیز با حضور پرشور مردم سند افتخار کشور خواهد بود.

مرتضی ناصحی تصریح کرد؛ بر اساس ماده ۱۳ قانون انتخابات مدیران دستگاههای اجرایی موظف هستند که تمام ظرفیت های لجستیکی و منابع انسانی و سایر امکانات در اختیار خود را در اختیار کمیته مالی و پشتیبانی قرار دهند و هرگونه غفلت در این خصوص به عنوان ترک فعل از سوی مدیر مربوطه قابل پیگیری است. لذا انتظار است معاونین فرماندار و عاملین ذیحساب تمامی ظرفیت های شهرستان را در پشتیبانی موثر از ستاد انتخابات تا پایان فرآیند انتخابات بسیج نمایند.

رییس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان؛ گفت: مدیریت بر هزینه ها و افزایش بهره وری یکی از اهداف این کمیته است که باید در دستور کار اعضای کمیته در تمامی شهرستانها قرار گیرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها