آخرین اخبار :
کد خبر : 46050 یکشنبه 24 دي 1402 سیاست
رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان ساری

۵۱۵نفر وظیفه بازرسی بر انتخابات را درساری برعهده دارند

سید رضا کاظم نژاد درسومین جلسه هیات بازرسی انتخابات شهرستان ساری که صبح روز یکشنبه ۲۴دی ماه برگزار شد بر قانون مداری و رعایت اصل بی طرفی توسط دست اندرکاران انتخابات تاکید کرد و گفت: مدیران حق هیچگونه تبلیغات له یا علیه کاندیداها و استفاده از امکانات اداری و دولتی در این زمینه ندارند.

به گزارش خبرمازندران، سید رضا کاظم نژاد درسومین جلسه هیات بازرسی انتخابات شهرستان ساری که صبح روز یکشنبه ۲۴دی ماه برگزار شد بر  قانون  مداری و رعایت اصل بی طرفی توسط دست اندرکاران انتخابات تاکید کرد و گفت: مدیران حق هیچگونه تبلیغات له یا علیه کاندیداها و استفاده از امکانات اداری و دولتی در این زمینه ندارند.

وی به وظایف هیات بازرسی اشاره و افزود؛۴۷۳ بازرس نظارت بر روند برگزاری  انتخابات در شهرستان  ساری بر عهده دارند.

معاون عمرانی فرماندار ساری و رئیس هیات بازرسی این حوزه انتخابیه اظهار کرد: از این تعداد سه نفرعضو اصلی هیات بازرسی شهرستان  ، ۴نفر مسئول کمیته ،۳۶نفرسر بازرس و بقیه بازرس هر شعبه  هستند که مجموعاً۵۱۵ نفر کار بازرسی را  با هماهنگی دبیرخانه هیات بازرسی  برعهده دارند.

وی بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت:فراهم کردن زمینه برای مشارکت حداکثری در انتخابات از وظایف مجریان و دست اندرکاران انتخابات می باشد.

رئیس هیات بازرسی انتخابات  شهرستان ساری برضرورت پرهیز کاندیداها و طرفداران آنان از فعالیت های زود هنگام انتخاباتی  تاکید کرد و گفت : در راستای سلامت انتخابات از عموم مردم درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی مراتب را به هیات بازرسی انتخابات شهرستان ساری گزارش نمایند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری درحوزه انتخابیه شهرستان ساری شامل بخش های  دودانگه،چهاردانگه،کلیجانرستاق،رودپی جنوبی،رودپی شمالی ، بخش مرکزی و نقطه شهری مرکز استان در یازدهم اسفند۱۴۰۲ برگزار می شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها