آخرین اخبار :
کد خبر : 46024 شنبه 16 دي 1402 ورزش

نساجی از اواخر دی در اردوی ترکیه

تیم نساجی مازندران از اواخر دی برای برپایی اردوی تدارکاتی عازم ترکیه می‌شود

آلکاراز سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از برگزاری جلسه با مدیران این باشگاه عازم کشورش شد. این مربی برای برگزاری تمرینات نساجی روز جمعه وارد تهران می‌شود. قرار است تمرینات تیم فوتبال نساجی از روز شنبه آینده در تهران پیگیری شود.

طبق برنامه سرمربی اسپانیایی، تیم فوتبال نساجی از روز ۱۸ ژانویه (۲۸ دی ماه) برای برپایی اردویی ۱۲ روزه عازم آنتالیای ترکیه می‌شود. قرار است در این اردو دو بازی تدارکاتی انجام شود.
در صورت فراهم بودن شرایط زمینی، نساجی یک اردوی یک هفته‌ای نیز در استان مازندران برگزار خواهد کرد.

جدایی مهاجم عراقی از نساجی
علاء عباس مهاجم عراقی نساجی پس از توافق با مدیران نساجی از این تیم جدا شد. مهاجم سابق الزوراء که در ابتدای فصل با قراردادی دو ساله به نساجی پیوسته بود، با عملکردی نه چندان خوب، تنها یک نیم‌فصل در نساجی حضور داشت!

مهاجم عراقی به مسئولان نساجی اعلام کرده که دوست دارد فوتبالش را در الزورای عراق دنبال کند و به همین خاطر با تایید آلکاراس سرمربی اسپانیایی نساجی فسخ قرارداد او صورت گرفت و ایران را ترک کرده است.

استارت نساجی برای نقل‌وانتقالات زمستانی
باشگاه نساجی اعلام کرد: به اطلاع هواداران نساجی می‌رسانیم که باشگاه از چند روز قبل برای تقویت تیم در نیم‌فصل دوم اقدامات لازم را آغاز کرده و مطمئناً بازیکنان خوبی جذب تیم خواهند شد تا با یاری و پشتیبانی شما عزیزان، شروعی متفاوت داشته باشیم.

در این راستا سعید آقایی مدافع سابق تیم‌های پرسپولیس و تراکتور اولین خرید نیم فصل نساجی محسوب می‌شود.
باشگاه نساجی مبلغ رضایتنامه محمدرضا آزادی برای تیم‌های خارجی را ۳۰۰ هزار دلار (۱۵ میلیارد تومان) اعلام کرد. همچنین این باشگاه پیشنهاد پرسپولیس و تراکتور را نیز رد کرد.

اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی
مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌شانزدهم جام‌حذفی، دوشنبه ۱۸ دی‌ماه در محل سازمان لیگ برگزار می‌شود و احتمالأ بازی‌های این مرحله در روز‌های ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.
تیم نساجی مازندران به همراه تیم‌های دیگر لیگ برتر قرار است در این مرحله وارد رقابت‌های جام خذفی شوند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها