آخرین اخبار :
کد خبر : 45926 سه شنبه 21 آذر 1402 علم و فناوري
امید محبی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران؛

مازندران برای دومین سال متوالی استان برتر کشور در حوزه پژوهش شد

امید محبی، در حاشیه مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره پژوهشی کشور گفت: امسال خوشبختانه استان مازندران برای دومین سال پیاپی رتبه برتر را در سطح کشور به خود اختصاص داد و از استاندار مازندران تجلیل به عمل آمد. ‎

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، افزود: با توجه به اینکه هر ساله، وزارت کشور و وزارت علوم به شکل مشترک نسبت به برگزاری گرامیداشت هفته پژوهش در کشور اقدام می کنند، عملکرد استان ها در این حوزه توسط کار گروهی کشوری مورد ارزیابی قرار می گیرد و نهایتا در قالب یک جشنواره ملی از فناوران، نوآوران و پژوهشگران برتر کشور تجلیل می شود.

وی، تصریح کرد: این موفقیت و افتخار با همت همه دستگاه ها، نهادها و محیط های آموزشی و دانشگاهی از جمله دانشگاه مازندران، دانشگاه نوشیروانی بابل، دانشگاه کشاورزی مازندران و... حاصل شد و جا دارد از همین تریبون از همه آن ها تشکر نماییم.

محبی ادامه داد: ریاست این جشنواره در استان با استانداری است و دبیری آن با دانشگاه معین و مادر استان یعنی دانشگاه مازندران می باشد و ما در قالب کارگروه گرامیداشت هفته پژوهش یا کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری ذیل شورای برنامه ریزی استان تقریبا از ۲ ماه قبل گزارهای خود را تقدیم ستاد کردیم و پس از داوری، به عنوان استان برتر انتخاب شدیم.

استانداری مازندران پارسال رتبه نخست پژوهش و نوآوری را در میان استانداری‌های سراسر کشور کسب کرد و در بیست و سومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران از سید محمود حسینی‌پور به عنوان استاندار برتر تجلیل شد.

انتخاب استانداری مازندران به عنوان رتبه نخست کشور در حوزه پژوهش و نوآوری، براساس ارزیابی عملکرد یکساله معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری در حوزه پژوهش و ساماندهی اعتبارات پژوهشی از سوی وزارت کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها