خدمت به مردم باید شاخص ارزیابی مدیران باشد / تحقق مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار، میزان سنجش عملکرد بخشداران است
قاسم عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به این که خدمت به مردم باید مهم ترین شاخص ارزیابی مدیران باشد، گفت: تحقق مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار میزان سنجش عملکرد بخشداران خواهد بود.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، اعلام کرد: برای رفع مشکلات مردم و نظر به اهمیت جایگاه بخشداران، جلسات ادواری بخشداران استان برگزار خواهد شد.
قاسم عزیززاده گرجی، در نشست منطقه ای بخشداران مرکزی استان که به میزبانی فرمانداری بابل برگزار شد، با اشاره به حوادث فلسطین، و فرارسیدن ایام فاطمیه، بیان کرد: بی تردید رویدادهای بزرگ، درس های مهمی برای بشریت است که اگر مورد توجه قرار نگیرد، خسارت های جبران ناپذیری را به بار خواهد آورد.
او با اشاره به موضوع جلسه، به اهمیت تعامل و برقراری ارتباط دوسویه و برگزاری جلسات کاری موثر در استان، شهرستان و بخش، گفت: بخشداران نمایندگان استاندار و فرمانداران در هر بخش از استان هستند و باید نشست های هدفمند برای اجرای درست ماموریت ها از سوی آنها برگزار شود.
عزیززاده گرجی با اشاره به حساسیت جایگاه بخشدار که گاهی مسئولیت او از فرماندار هم بیشتر است، اظهار کرد: اگر کار در بخشداری درست انجام شود کار در فرمانداری ها کمتر می شود.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه تدبیر برای اقدامات پیشگیرانه در بخشداری ها ضروری است، افزود: جلسات بخشداری ها به صورت ادواری در شهرستان ها برگزار خواهد شد.
او با بیان اینکه در جلسات بخشداران مطابق با دستور کار جلسات از مدیران دستگاه ها دعوت بعمل خواهد آمد، گفت: بازشناسی وظایف و مسئولیت های بخشداران مهم است و باید مورد توجه باشد.
عزیززاده گرجی با بیان اینکه فعالیت ها باید در راستای تقویت روحیه امید در بین ملت باشد، افزود: منویات رهبری معظم انقلاب در تقویت امید بین ملت باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه خدمت به مردم باید شاخص ارزیابی مدیران دولت باشد، گفت: مردم باید به مدیران، فرمانداران و بخشداران نمره دهند.
او با بیان اینکه ما هیچ شانی جزء خدمت خالصانه، صادقانه و بی منت به مردم نداریم؛ تکریم و تعظیم ارباب رجوع را یک ضرورت عنوان کرد و خطاب به بخشداران خواستار سعه صدر در مواجه با ارباب رجوع شد.
عزیززاده گرجی با اشاره به اهمیت اخلاق مداری در ارائه خدمت به مردم، گفت: اقدامات باید به کم شدن فاصله بین مردم با مسئولان و افزایش رضایتمندی آنها ختم شود، معتقدیم مهمترین وظیفه مدیران ارائه خدمت بهموقع و مطلوب به ملت است.
او به مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار مازندران اشاره و اظهار کرد: تحقق مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار میزان سنجش عملکرد بخشداران خواهد بود.