آخرین اخبار :
کد خبر : 45847 چهارشنبه 24 آبان 1402 علم و فناوري

استاندار، عنوان کرد: عزم دولت برای استقرار شهر هوشمند در مازندران

استاندار مازندران، گفت: دولت برای استقرار شهر هوشمند در استان با برنامه ریزی و پیگیری های اصولی جدی بوده و تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت. ‎

سید محمود حسینی پور روز چهارشنبه در حاشیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج مازندران در قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم با توجه به کارکرد گردشگری مازندران، استقرار شهر هوشمند در استان پیگیری شد و ‌نتایج خوبی به دست آمده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج‌ استان فعالیت های فضای مجازی را پیگیری می کند، اظهارداشت: نقش تاثیر فضای مجازی در سبک زندگی مردم برکسی پوشیده نیست و تمام امور مردم در این بستر پیگیری می شود.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه استان به تحول بزرگ در عرصه فضای مجازی نیازمند است، خاطرنشان کرد: با تحول در این زمینه می توان سبک زندگی جدید متناسب با نیاز روز را ایجاد کرد.

وی بسیج را پیشرو در فضای مجازی دانست و گفت: با توجه به حملاتی که دشمنان در فضای مجازی انجام می دهند و به دنبال ناامیدکردن مردم برای حضور در انتخابات پیش رو هستند، می بایست تلاش و جدیت بیشتری در حراست از فضای مجازی صورت گیرد.

حسینی پور، تاکید کرد: فضای مجازی باید در اختیار افرادی باشد که حرف برای گفتن دارند و در این عرصه توانمند هستند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها