احصاء گلوگاههای اداری و موانع خدمت رسانی موثر به مردم؛ از وظایف تیم ارزیابی است / کسب رتبه های ارزیابی عالی باید همراه باچاشنی رضایتمندی مردم باشد
امید محبی، ضمن تقدیر از همت مجموعه کارکنان استانداری و واحدهای تابعه استان و کارشناسان درگیر در جمع بندی ارزیابی سالانه برای احراز مقام عالی و جهش قابل توجه در کسب امتیازات شاخص های تخصصی و عمومی نسبت به مدت مشابه سال قبل؛ گفت: کسب رتبه های ارزیابی عالی باید همراه باچاشنی رضایتمندی مردم باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، تصریح کرد: یکی از عمده ترین وظایف و انتظارات از اعضای این تیم که متشکل از بدنه کارشناسی مجرب تمامی واحدهای ستادی است، احصاء گلوگاههای اداری و موانعی ست که در مسیر خدمت رسانی موثر به مردم وجود دارد.
وی افزود: زمانی این احراز مقام های حائز اهمیت دارای درخشش بیشتر است که با چاشنی رضایتمندی مردم همراه باشد.
امید محبی با اشاره به اینکه قطعا این تیم کارشناسی مشرف به ضعف هایی که در مسیر تعالی سازمانی ست قرار دارند، گفت: کسب امتیاز ارزیابی تنها یک هدف کمی نیست، بلکه شاخص های دستیابی به افق برنامه های دولت است که باید به صورت مستمر رصد و پایش و راهکارهای عملیاتی برای لمس عملکرد مدیران استان در بطن جامعه انجام شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با تاکید بر استمرار روند ارزیابی در طول ماههای سال، بیان داشت: تشکیل این تیم نباید منوط به ارزیابی های پایان سال باشد، بلکه باید همواره با برگزاری جلسات ماهانه نسبت به شناسایی بهنگام نقاط قابل بهبود اقدام نماید.