آخرین اخبار :
کد خبر : 44650 سه شنبه 28 شهريور 1402 فرهنگ

شناسایی ۳۶ منطقه برای احداث سرویس بهداشتی در مازندران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از شناسایی ۳۶ منطقه برای احداث سرویس‌های بهداشتی خبر داد.

صادق برزگر با اشاره به شناسایی ۳۶ منطقه برای احداث سرویس بهداشتی در استان گفت: این ۳۶ منطقه با توجه به نیاز و حجم گردشگران شناسایی شده و یک منطقه نیز در مسیر عباس‌آباد به کلاردشت آماده واگذاری است.

او با بیان اینکه منطقه عباس‌آباد به کلاردشت بدون معارض بوده و آماده واگذاری به سرمایه‌گذار است، افزود: این منطقه در مسیر اصلی واقع شده و قبل و بعد آن به فاصله ۱۰ کیلومتر سرویس بهداشتی وجود ندارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به این مطلب که در حال حاضر با توجه به تاکید وزیر گردشگری کشور و نیاز گردشگران، احداث سرویس‌های بهداشتی از اولویت‌های اجرایی گردشگری در استان قرار دارد؛ تصریح کرد: در کنار آغاز به کار کمیته ساماندهی سرویس‌های بهداشتی، کارگروهی جهت بازدید از تاسیسات گردشگری با مسئولیت معاون عمرانی استانداری مازندران و حضور ۱۲ دستگاه اجرایی تشکیل شد و ۲۰۰ بازدید نظارتی در تعطیلات اخیر و حضور قابل توجه گردشگران در مازندران انجام شد.

برزگر یادآور شد: مازندران مقصد گردشگران داخلی کشور است و ایجاد امکانات مطلوب برای ارائه خدمات به گردشگران نیازمند همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی و حمایت ملی است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها