آخرین اخبار :
کد خبر : 44634 پنج شنبه 23 شهريور 1402 محیط زیست و منابع طبیعی
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی غرب مازندران:

حفاظت از منابع طبیعی به ویژه جنگل و مرتع تعطیل بردار نیست

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی مازندران نوشهر گفت:‍ حفاظت از منابع طبیعی به ویژه جنگل و مرتع تعطیل بردار نیست.

سرهنگ محسن مرادی صادق در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و شهرستان های غرب مازندران در راستای حفظ و حراست از عرصه های منابع طبیعی در ایام تعطیلات پیش رو، به‌طور کامل در آماده باش هستند.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده مقرر شد که گشت های یگان حفاظت به‌طور شبانه روزی از عرصه های منابع طبیعی سرکشی داشته باشند.

مرادی صادق با بیان اینکه نیروهای منابع طبیعی هم در سطح اداره کل و شهرستان ها به‌صورت کامل در آماده باش هستند، تصریح کرد: تیم های گشت و مراقبت به‌طور منظم و مستمر اراضی ملی را رصد می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه حفاظت از منابع طبیعی به ویژه جنگل و مرتع تعطیل بردار نیست، یادآور شد: هماهنگی های لازم در خصوص همکاری دستگاه های قضایی و نیروی انتظامی در برخورد با متخلفین در ایام تعطیلات انجام شد.

فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی خاطرنشان کرد: به غیر از تمهیدات در نظرگرفته شده در راستای حفاظت، از همه شهروندان، روستاییان استدعا داریم به محض اطلاع از هر گونه تخریب یا تجاوز به عرصه های ملی با شماره ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان حفاظت تماس داشته باشند تا نیروهای یگان دراسرع وقت در محل حضور یابند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها