آخرین اخبار :
کد خبر : 44630 چهارشنبه 22 شهريور 1402 ورزش

خانه های جودو درشهرهای مازندران راه اندازی خواهد شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، از تشکیل کمیته اقتصادی و سرمایه گذاری برای برطرف شدن مشکلات زیرساختی و راه اندازی خانه های جودو به منظور توسعه این رشته ورزشی دراستان خبر داد.

" علی رجبی " روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات جودو مازندران که با حضور " آرش میراسماعیلی " رییس فدراسیون جودو درساری برگزارشد، گفت: زیر ساخت های رشته جودو همانند دیگر رشته های ورزشی باید در استان تهیه شود و درهمین راستا به‌زودی خانه های جودو را در شهرهای مختلف استان راه اندازی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه باید راه متفاوت تری در ورزش جودو انجام تا این رشته ورزشی به صورت همگانی دیده شود، افزود: برنامه های جدید و استفاده از فکرهای نو باید مد نظرهیات جودو استان قرار بگیرد و درهمین راستا با استفاده از ظرفیت دانشجویی و متخصصین جودو و با فکر و اندیشه به پیشرفت این رشته ورزشی در استان کمک کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: باید قهرمانان دینی و اخلاقی بسازیم و سعی کنیم مهارت زندگی یک قهرمان را آموزش داده تا قهرمان ما همیشه جایگاهش ثابت بماند.

در این نشست و با رای اعضای مجمع انتخابات، رئیس هیات جودو مازندران،  که آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، باقری نماینده وزارت ورزش در مجامع انتخاباتی، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و دیگر اعضای مجمع، انتخابات ریاست هیات جودو استان مازندران برگزار و"علیرضا خانی الموتی" با کسب ۲۷ رای از ۲۷ رای  جمع آوری شده به عنوان رئیس جدید هیات جودو مازندران انتخاب شد.

" محمد علی بای"  یکی از سه کاندید این مجمع پیش از شروع مجمع انصراف داد و "علیرضا مرزبان" دیگر کاندیدای این مجمع بود که در مجمع غیبت داشت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها