آخرین اخبار :
کد خبر : 44627 سه شنبه 21 شهريور 1402 حوادث

انهدام باند کلاهبرداری جعل اسناد املاک بدون صاحب در مازندران

اعضای باند کلاهبرداری جعل اسناد املاک بدون صاحب و یا دارای صاحبان گمنام در شهرستان ساری دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: با توجه به افزایش قیمت املاک، یکی از شیوه و شگرد‌های کلاهبرداران، شناسایی املاک بدون صاحب و یا دارای صاحبان گمنام و سند سازی با شگرد جعل اسناد و فروش آن است.

سرهنگ علی قیصری افزود: در همین راستا فردی اهل و ساکن تهران طی شکوائیه‌ای اظهار داشته مالک زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع واقع در جاده دریا ساری کنار جاده اصلی بدلیل عدم حضور در شهرستان ساری به تازگی مطلع شد که افرادی با سند سازی جعلی زمین موصوف را تصرف و اقدام به فروش آن کردند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: پرونده توسط کارآگاهان این پلیس مورد بررسی قرار گرفت و ادله و مستندات نیز اخذ و تحقیقات نامحسوس و میدانی آغاز که برابر اطلاعات کسب شده از معتمدان منطقه و مشاوران املاک منطقه صحت فروش نامه اصلی ارائه شده توسط شاکی تائید و مشخص شد متهمان از افراد سابقه دار و دارای سوابق متعدد کلاهبرداری و جعل عنوان هستند.

سرهنگ قیصری با بیان اینکه دستور جلب و دستگیری ۳ متهم اصلی این پرونده و توقیف ملک و جلوگیری از فروش آن نیز از طریق مرجع قضائی اخذ شد، افزود: متهمان در عملیات پلیسی دستگیر و پرونده به دادسرا ارسال و رسیدگی ادامه دارد.
 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها