آخرین اخبار :
کد خبر : 44614 جمعه 17 شهريور 1402 اجتماعی
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار شد

رفع مشکلات صادرات تولیدات کشاورزی توسط دولتمردان

نماینده ولی فقیه در مازندران حمایت از کشاورزان را وظیفه دولت دانست و گفت: قیمت‌گذاری برنج امسال مناسب نیست، لازم است مشکلات پیش روی صادرات مرکبات در مازندران برداشته شود.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۷ شهریور ماه ساری که در مصلی امام خمینی برگزار شد، اربعین شهادت امام حسین (ع) را یکی از بهترین عبادت‌ها دانست و اظهار کرد: از همه مسئولان که ایاب و ذهاب ۴ میلیون زائر ایرانی را در مسیر رفت و برگشت فراهم کردند و همچنین ۳۵ موکب مردمی توسط مازندرانی‌ها در مسیر پیاده روی زائران به کربلا ایجاد شد قدردانی می‌کنیم.

وی ضمن گرامیداشت سنت حسنه وقف، افزود: پیشینه مردم مازندران در اجرای وقف، موقوفه احسان و نیکوکاری داری جایگاه ویژه‌ای است و باید موقوفات قبلی حفظ و موقوفات جدید ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران قیام ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷ را در تاریخ ماندگار دانست و گفت: انسان‌های شجاع و فداکار با جنگیدن و خط شکنی رعب و وحشت رژیم دست نشانده شاهنشاهی را شکستند.

این مسئول حمایت از کشاورزان را وظیفه دولت دانست و اظهار کرد: قیمت‌گذاری برنج امسال مناسب نیست لازم است مشکلات پیش روی صادرات مرکبات در مازندران برداشته شود.

خطیب نماز جمعه ساری با تاکید بر اینکه بنادر مازندران باید از یک مدیریت واحد تبعیت کند، از مسئولان استانی خواست تا قبل از رسیدن فصل تولید محصولات کشاورزی زمینه صادرات تولیدات داخلی را فراهم کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها