آخرین اخبار :
کد خبر : 44549 دوشنبه 30 مرداد 1402 اجتماعی

موافقت دادگستری با ایجاد شعبه قضایی واحدهای صنعتی در مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران، پیشنهاد تشکیل شعبه ویژه قضایی در بین واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان را مطالبه به‌حق تولیدی‌های این استان دانست

حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری عصر دوشنبه در جمع مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان آمل در شهرک صنعتی امامزاده‌عبدالله آمل گفت: انتظار است با معرفی کادر مجرب و نفوذ ناپذیر از افراد خبره در سطح استان این شعبه قضایی تشکیل شود.

او افزود: به لحاظ تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی در آمل، این شهرستان، مستحق ایجاد این شعبه قضایی است و انتظار است که مدیران واحدها نیز مراقبت کنند که راه‌اندازی این شعبه باعث ایجاد دستاوردهای مثبت شود.

اکبری همچنین با بیان اینکه وضعیت خاموشی برق در شهرک صنعتی، هوای گرم و کاهش بارندگی امسال در مازندران به یک معضل تبدیل شده است، افزود: از فرماندار آمل و مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان خواسته شده تا به‌صورت ویژه خاموشی‌های بیش از حد متعارف در این شهرک را ویژه بررسی کنند.

رییس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه قطع برق علاوه بر گلایه مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی باعث گله‌مندی زیاد در تصفیه‌خانه و بوی تعفن آن برای ساکنان همجوار شهرک شده است، گفت: در این مورد نیز باید هم هیات امنای شهرک و محیط زیست یک تصمیم ویژه اتخاذ کنند.

حجت‌الاسلام اکبری موضوع مدیریت فاضلاب در شهرک صنعتی امامزاده‌عبدالله شهرستان آمل را حائز اهمیت خواند و تاکید کرد، هر کسی باید نسبت به وظیفه شرعی و قانونی و انسانی خود در این حوزه عمل کند و اگر هر کسی به وظیفه قانونی خود عمل نکند، دادستانی به وضعیت قانونی خود دراین حوزه عمل کند.

خلاف قانون رفتارکردن بانک‌ها با تملک و تعطیل‌کردن واحدها

رییس کل دادگستری مازندران هم در این نشست در پاسخ به پرسش درخواست‌های مطرح‌شده از سوی مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: همه پرونده‌های مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی که درخواست رسیدگی دادند، تعیین و هر کدام تا حصول نتیجه مطرح و تصمیم‌گیری خواهند شد.

حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری افزود: پرونده‌های شکایتی از سوی واحدهای تولیدی و صنعتی باید در فوریت ویژه با سرعت و دقت رسیدگی شود.

وی ادامه داد: برخی از مدیران واحدها از حکم‌هایی که در گذشته برای آنها صادر شده و الان این احکام برای آنها مانع ایجاد کرده باید در شعبه‌های ویژه رسیدگی شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها