آخرین اخبار :
کد خبر : 44530 سه شنبه 24 مرداد 1402 کشاورزی

۶۷ هزار هکتار زمین کشاورزی مازندران به کشت دیم اختصاص یافت

در راستای سفرهای شهرستانی استاندار مازندران و درخواست بهره برداران و کشاورزان شهرستان، میز ارتباط مردمی، رییس سازمان جهاد کشاورزی در محل فرمانداری سوادکوه تشکیل شد.

مهدی خلیلی مشاور رییس سازمان و رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به سفرهای شهرستانی و برگزاری میز ارتباط مردمی گفت: در هر ماه دوبار سفر استانی برگزار می شود. یکبار همراه با سفر استانی استاندار و یکبار هم به صورت تخصصی و دیدار رییس سازمان با بهره برداران انجام می شود.

 

خلیلی افزود: در این دیدارهای بی واسطه، موضوعات مختلفی مانند دام و طیور، تسهیلات، باغبانی، زراعت و امور اراضی توسط کشاورزان، باغداران و بهره برداران با رییس سازمان و کارشناسان و معاونین مطرح می شود و پس از تشکیل پرونده به واحدهای تخصصی ارجاع خواهد شد.

 

مشاور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص طرح های هفته دولت در حوزه جهاد کشاورزی اظهار کرد: ده‌ها طرح و پروژه در این هفته به مرحله کلنگ زنی می‌رسد که چند پروژه ما شاخص معرفی می‌شوند همچنین همایش فعالان اقتصادی، همایش جهش تولید در دیم زارها تجلیل از کارمندان نمونه در هفته دولت برگزار خواهد شد.

 

خلیلی درباره میزان اجرای طرح دیم زارها به عنوان طرحی مهم و اشتغال‌زا بیان کرد:  بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، در سال اول ۳۰ هزارهکتار، سال دوم ۶۰ هزار هکتار و  امسال ۶۷ هزار هکتار با همکاری بنیاد برکت و ستاد فرمان امام زیر کشت خواهد رفت.

 

لازم به ذکر است، در این میز ارتباطات و دیدار مردمی، علاوه بر رییس سازمان جهاد کشاورزی، نگهدار معاون برنامه ریزی و امور  اقتصادی، عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی، علیزاده مدیر آب و خاک و فنی و مهندسی سازمان، نوری نماینده معاونت بهبود تولیدات گیاهی حضور داشتند و هر کدام به صورت تخصصی به کشاورزان و بهره برداران مشاوره های لازم را ارائه کردند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها