آخرین اخبار :
کد خبر : 44526 دوشنبه 23 مرداد 1402 اجتماعی

کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در مازندران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از تنوع کشفیات طی هفته گذشته در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در این استان خبر داد.

سرهنگ " محمد محمد پور" در گفت‌وگویی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی مازندران و رابطین این پلیس در استان طی اجرای عملیات با استفاده از ظرفیت های مطلوب منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی اقدام عملیاتی جامع خود را با بررسی صحت وسقم موضوع در دستور کار قرارداده اند.

وی افزود: مأموران با کنترل نامحسوس مکان های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران بیان کرد: در بازرسی های به عمل آمده، کشفیات مهمی از جمله، ۴دستگاه موتورسنگین قاچاق، ۳۴تن چوب آلات جنگلی، تعداد ۱۰۵ کیسه آرد قاچاق، ۱۸اصله الوار قاچاق جنگلی،۲۰حلقه لاستیک، تعداد ۷هزار و ۲۰۰شاخه چلم(گیاهان زینتی) جنگلی، ۵۱ راس احشام، ۴۲۲ عدد سکه از انواع اموال فرهنگی و تاریخی و تعداد ۷ قلم اشیاء عتیقه و۱۰۰۰عدد قرص خارجی داشتند.

سرهنگ محمدپور تصریح کرد: در این رابطه ۱۸ متهم دستگیر، ۱۲دستگاه خودرو توقیف و یک واحد صنفی نیز پلمب شد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و اموال مکشوفه را به نمایندگان سازمانهای مربوطه تحویل داده شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش کالاهای مکشوفه را بالغ بر ۳۰میلیارد ریال عنوان کردند، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این پلیس بوده با برنامه‌ریزی و طرح ریزی عملیاتی، در طول شبانه‌ روز محورهای مواصلاتی به منظور برخورد و پیشگیری با قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می‌گیرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها