آخرین اخبار :
کد خبر : 44525 یکشنبه 22 مرداد 1402 سیاست
نماینده مجلس:

اجاره ساخت و ساز به پایتخت‌نشینان مشکلات زیادی را ایجاد کرده است/ خبرنگار از مردم جدا نیست

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه وضعیت معیشت مردم مازندران خوب نیست و خبرنگار هم از مردم جدا نیست، گفت: هرکجا از ریل انصاف خارج شدیم کشور دچار مشکل شد.

علی بابایی کارنامی شامگاه ۲۱ مرداد ماه در آیین تجلیل از خبرنگاران که در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد با تاکید براینکه مشکلات خبرنگاران باید پیگیری شود، اظهار کرد:  خبرنگار لزوما منتقد نیست بلکه عنصر اساسی در پیشبرد اهداف دولت است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد اما پس از انقلاب آبادانی‌های زیادی هم انجام شد و این روند می‌تواند استمرار داشته باشد.

بابایی کارنامی بر برند سازی محصولات کشاورزی مازندران تاکید کرد و ادامه داد: در طول ۴۰ سال اخیر متاسفانه برنج مازندران به عنوان یک کالای استراتژیک شناخته نشده است.

این مسئول با بیان اینکه هدایت زمین‌ها به سمت خرده‌مالکی و نبود زمین‌های هکتاری مانع از توسعه استان شده است، گفت:

این نماینده مجلس به توسعه اقتصادی، سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در مازندران اشاره کرد و یاداور شد: برای توسعه اقتصادی مازندران باید سرمایه‌گذار جذب شود اما برای گرفتن مجوز یک پروژه باید بیش از ۲۳۰ روز پشت درب‌های سازمان محیط زیست منتظر بماند اما در استان همسایه چنین چیزی نیست.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه در بحث ساماندهی حقوق و مطالبه خبرنگاران از سوی دولت هیچ طرحی به مجلس نیامده است، بیان کرد: اینکه خبرنگاری شغل سخت و زیان آوری است باید در کمیسیون اجتماعی مجلس به درستی کار شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها