آخرین اخبار :
کد خبر : 43485 پنج شنبه 22 تير 1402 کشاورزی
استاندار مازندران:

واردات برنج به تولید این محصول استراتژیک ضربه زد

استاندار مازندران گفت: برنج محصول استراتژیک‌ است و توقع مردم مدیریت بیشتر در تولید، توزیع و فروش است چراکه واردات برنج موجب ضربه زدن به برنج‌ مازندران شد.

سید محمود حسینی پور امروز ۲۲ تیرماه در حاشیه بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مجموعه تولیدی ساوانا از مازندران به عنوان محور اصلی امنیت غذایی کشور یاد کرد و گفت: با حمایت دولت از تولید؛ مردم‌ ترجیح دادند زمین‌های کشاورزی را حفظ و به کشت برنج ادامه دهند.

استاندار مازندران در بحث تولید مرغ ساوانا نیز گفت: در صورت حمایت در این مجموعه انقدر مرغ تولید می‌شود تا کشور از واردات بی نیاز شود.

این مسئول با بیان اینکه مازندران تأمین کننده طیور کشور است و مجموعه تولید مرغ ساوانا در استان فعالیت قابل قبولی دارد، یادآورشد: مازندران در خط مقدم تولید است و بر اساس راهبردهای وزارت جهاد در این راستا حرکت خواهد کرد.

 محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی که روز گذشته در استان گلستان حضور داشت صبح امروز وارد گلوگاه در مازندران شد و در نخستین برنامه کاری خود از زنجیره تولید طیور و کشتارگاه صنعتی بازدید کرد.

وی پس از پایان سفر یک روزه‌ خود مازندران را به مقصد به گیلان ترک می‌کند.

بازدید از کارخانه شالیکوبی در شهرستان ساری و میاندورود، دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران و برگزاری نشست با استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تشکل‌ها و فعالان بخش کشاورزی در سالن استانداری مازندران از جمله برنامه‌های دیگر سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان است.

بازدید از پایانه صادرات محصولات کشاورزی روماک در جویبار و اسکله شیلاتی بابلسر از برنامه‌های دیگر سفر وزیر به مازندران است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها