آخرین اخبار :
کد خبر : 43483 چهارشنبه 21 تير 1402 اجتماعی

اجرای طرح سیر مطالعاتی "جرعه جرعه با کتاب" در مازندران

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از اجرای طرح سیر مطالعاتی با عنوان: "جرعه جرعه با کتاب" در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری مازندران، حامد فاضلی اظهار کرد: سیر مطالعاتی در موضوعات مختلف از سوی واحد آموزش و پژوهش کانون با هدف رشد و ارتقاء معلومات علــمی  کارکنــان و مربیان استان مازندران که امکان شرکت حضوری در برخی دوره‌های تخصصی را ندارند طراحی شده و تلاش بر آن است تا زمینه استفاده آنها  از یک سیر مطالعاتی منظم، دقیق و کارشناسی شده را فراهم نماییم.

وی افزود: ایــن طــرح، با حضور میثم متاجی، کارشناس تسهیل گر این نشست به معرفی، نقد و بررسی کتاب‌های منتخب پرداخته می‌شود تــا علاقه‌مندان و مربیان ایـن امـکان را داشـته باشـند میان  فعالیت‌های شغلی و اداری به سمت مطالعه نیز هدایت شوند.

مدیرکل کانون مازندران ادامه داد: سیر مطالعـاتی برنامه‌ای‌ است در یک موضوع، دارای ابتدا، انتـها و ترتیب اسـت. مسیر خواندن را مشخص کرده و به مخاطب کمک می‌کند با صـرف کـمترین هزینه زمانی و مالی از تجربه یک سازمان یا گروه علمی استفاده کند.

این مسئول با بیان اینکه مخاطب این طرح، کلیه کارکنان و مربیان مراکز استان هستند؛ به بیان اهداف این طرح پرداخت و افزود: گسترش فرهنگ مطالعه، ارتقای سطح کیفی مطالعه مربیان در زمینه‌های مختلف با استفاده از یک سیر مطالعاتی و مـورد تأیید، سهولت در مطالعه به موازات رعایت ترتیب منطقی در سر فصل‌های هر موضوع به شیوه آسان به مشکل انتخاب کتاب‌های غنی و مفید توسط کارشناس در راستای تأثیر هرچه بیشتر سیرها در گستره معلومات مربیان و کارکنان و استفاده از ظرفیت مربیان وغیره در استان و ایجاد فضا برای ارائه و بحث و نقد کتاب از مسائل مهم طرح سیر مطالعاتی کتاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران است

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها